English

احمد توصیفیان خبر داد:

اختصاص ۵۰۴ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به مدد جویان بهزیستی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از اختصاص ۵۰۴ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی برای مدد جویان بهزیستی در سا ل جاری، خبر داد.

اختصاص ۵۰۴ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به مدد جویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در نشست مشترک با مدیرکل بهزیستی استان که با حضور بانک های عامل تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی برگزار شد، با اشاره به تسهیلات خود اشتغالی  مدد جویان بهزیستی،گفت: کلیه افراد جامعه بویژه مسئولین علاوه بر مسئولیت های کاری و روزمره خویش یک مسئولیت مهم تحت عنوان مسئولیت اجتماعی دارند و این مسئولیت اجتماعی در رابطه با اقشار آسیب پذیر و مخاطبین و جامعه هدف بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی بسیار حیاتی  است.

لذا  تسریع و تسهیل  در پرداخت وام های خوداشتغالی به این عزیزان مسئولیت اجتماعی همه ماست.

 

اختصاص ۵۰۴ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی برای مدد جویان بهزیستی در سا ل جاری

توصیفیان تصریح کرد: خوشبختانه تیم اقتصادی استان و در رأس آن استاندار ،توجه ویژه ای به حمایت از مددجویان بهزیستی نهادهای حمایتی دارند.

وی با اشاره به تسهیلات خود اشتغالی  مدد جویان بهزیستی، افزود: در این میان حمایت بانک های عامل در حوزه اشتغال نیز بسیار مناسب و اثرگذار بوده است به گونه ای که در سال گذشته ۱۰۰ درصد مبلغ ۱۳میلیارد و اعتبار خوداشتغالی مددجویان بهزیستی استان که در قالب تبصره ۱۶ بود پرداخت شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان ضمن تأکید بر تسریع بانکها در پرداخت سهم نهادهای حمایتی تسهیلات روستایی گفت: بانک های عامل ۵۰ درصد اعتبار تسهیلات روستایی سال جاری اداره کل بهزیستی را پرداخت کرده اند.

همچنین از تعداد ۶۱۲ نفر تعهد اشتغال سال جاری اداره کل بهزیستی  تعداد ۳۹۲ نفر اشتغال در ۵ماهه اول سال در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

توصیفیان  با اشاره به تسهیلات خود اشتغالی  مدد جویان بهزیستی، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به جامعه هدف بهزیستی براساس مهارت هایی که دارند البته با رصد و حمایت پس از اشتغال می تواند به توانمند شدن آنها کمک کند .

وی افزود: ایجاد زنجیره ارزش، بهبود و کیفیت محصول و برندسازی، توجه به موضوع بازاریابی فروش در قالب بازارچه های محلی و .... از جمله اقداماتی است که به پایداری شغل های ایجاد شده منتج خواهد شد.

توصیفیان در پایان  با اشاره به تسهیلات خود اشتغالی  مدد جویان بهزیستی، گفت خوشبختانه امسال با افزایش ۴ برابری اعتبار نسبت به سال گذشته مبلغ ۵۰۴ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی با نرخ ۴ درصد در قالب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۸ برای مددجویان عزیز اداره کل بهزیستی استان اختصاص یافته است، متقاضیان می توانند درخواست خود را به ادارات بهزیستی شهرستان ها ارائه  و جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر