English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا اعلام کرد

میزان فوتی های کرونایی استان ۶۶ درصد است/ دیگر یک تخت خالی برای بستری نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا استان همدان با اشاره به اینکه میزان فوتی های کرونایی استان 66 درصد است و دیگر یک تخت خالی برای بستری نداریم از مردم استان خواست که به‌طور جدی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را اجرا کنند.

میزان فوتی های کرونایی استان 66 درصد است/ دیگر یک تخت خالی برای بستری  نداریم

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رشید حیدری‌مقدم ،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان  شنبه 4 اردیبهشت ماه در ستاد استانی مقابله با کرونای همدان با اشاره به اینکه میزان فوتی های استان در اثر کرونا 66 درصد است، گفت:  اگر به‌طور جدی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را اجرا نکنیم، وضعیت کنترل این بیماری برای کادردرمان سخت‌تر خواهد شد. 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان هشدار داد: در همه‌ بیمارستان‌های استان حتی یک تخت خالی برای بیماران کرونایی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان ۱۴ نفر از هم‌استانی‌هایمان را گرفت، تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۴۰۰ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه داشته‌اند که ۲۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

حیدری مقدم با بیان اینکه میزان فوتی‌ها در استان ۶۶ درصد است، مطرح کرد: با افزایش مراکز ۱۶ ساعته کرونا، استان پاسخگویی این همه کرونایی نیست به طوریکه ۱۶۰۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان داریم.

وی اظهار کرد: مردم بدانند که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پُر شده و پاسخگویی این حجم از بیماران کرونایی را ندارند. در همه‌ بیمارستان‌های استان حتی برای یک نفر بیمار جدید کرونایی تخت خالی وجود ندارد.

به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مقابله با کرونای همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تأکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان با تمام توان درگیر کنترل و مقابله با بیماری هستند، خاطرنشان کرد: با این وضعیت، در دو هفته آینده شیوع بیماری کرونا سخت‌تر و خطرناک‌تر پیش‌بینی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه