English

معاون وزیر صنعت در سفر به لرستان:

توسعه شهرکها و نواحی صنعتی مناطق محروم کشور در اولویت است

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به لرستان، گفت: احداث شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید و توسعه زیرساخت‌های این مجموعه‌ها به ویژه در مناطق محروم کشور، اولویت کاری ما است.

توسعه شهرکها و نواحی صنعتی مناطق محروم کشور در اولویت است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، علی رسولیان در سفر به لرستان، گفت: توسعه شهرکها و نواحی صنعتی، به‌ویژه در مناطق محروم کشور در اولویت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، ادامه داد: این اقدام حمایتی، در راستای تحقق شعار سال 1400 «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» صورت خواهد گرفت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی، افزود: تامین زیرساخت‌های لازم جهت توسعه سرمایه‌گذاری، یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است که جهت تحقق آن نیز بسته‌های تشویقی خوبی آماده کرده‌ایم که طی روزهای آینده، از سوی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت ابلاغ خواهد شد.

شهرکها و نواحی صنعتی

علی رسولیان که در جریان بازدید از شهرک صنعتی الیگودرز سخن می‌گفت، تاکید کرد: تصویب شهرکهای صنعتی جدید و تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهرکها و نواحی صنعتی موجود هم یکی از برنامه‌های ما در سال 1400 است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، تصریح کرد: سرمایه‌گذارانی که در شهرکها و نواحی صنعتی استان‌های محروم اقدام به سرمایه‌گذاری کنند، از تخفیف 50 درصدی سازمان برخوردار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه