English

معاون وزیر صمت در همدان:

۵۷ واحد راکد در استان همدان به چرخه تولید بازگشته است

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰۰ واحد راکد در سال گذشته به چرخه تولید بازگشته اند، گفت: ۵۷ واحد راکد در استان همدان احیا شده است.

۵۷ واحد راکد در استان همدان به چرخه تولید بازگشته است

به گزارش خبرگزاری موج همدان علی رسولیان ، معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران امروز  در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بوعلی در همدان ضمن اشاره به وضعیت کشور در سال گذشته از منظر رشد و توسعه صنعتی، عنوان کرد:  یکی از برنامه های مهم که در وزارت صنعت معدن و تجارت مورد پیگیری و توجه قرار گرفت،  احیای واحدهای راکد بود.

در سال گذشته احیای ۱۵۰۰ واحد جهت بازگردانی به چرخه تولید مد نظر قرار گرفت که خوشبختانه  ۱۵۵۷ واحد تولیدی فاقد فعالیت جانی دوباره اختیار کردند و اسباب ایجاد ۲۶ هزار شغل جدید را  فراهم کردند.

وی نسبت به بازگردانی ۸۰۰ واحد غیرفعال در خارج از شهرک های صنعتی ابراز امیدواری کرد و گفت:  در سال جاری نیز احیا و  بازگردانی حداقل ۱۶۰۰ واحد صنعتی به جرگه تولید در دستور کار قرار  دارد.

 وی با اشاره به  فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مساعدت به تولید کنندگان و پشتیبانی ها و مانع زدایی از امور آن ها، عنوان کرد: برنامه مدونی برای حمایت از واحدهای صنعتی پیش‌بینی شده است و تخفیف های مناسبی در زمینه واگذاری اراضی و توجه ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان خواهیم داشت.

وی با بیان این خبر که قصد ایجاد هزار واحد کارگاهی ویژه شرکت های دانش بنیان در کشور در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد:  ان شاالله سطح تولید صنعتی در سال جاری افزایش مطلوبی خواهد داشت.

رسولیان ادامه داد: استان همدان دارای ظرفیت های بسیاری است و تعامل بسیار خوبی بین ارکان حاکمیتی این استان برقرار است.

 وی خاطر نشان کرد: ان شاالله ما نیز تلاش خواهیم کرد تا در تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی، زمین و امکانات لازم را برای توسعه صنعتی در استان همدان فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه