English

معاون وزیر صمت در همدان عنوان کرد:

حمایت از تحقق ۳۰ خوشه صنعتی در همدان

معاون وزیر صمت با اشاره به ایجاد خوشه های صنعتی در کشور، خوشه صنعتی پوشاک کردآباد را موفق ارزیابی کرد و گفت: در راستای تحقق ۳۰ خوشه شناسایی شده در همدان حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

حمایت از تحقق ۳۰ خوشه صنعتی در همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی رسولیان ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهر امروز در بازدید از خوشه صنعتی کردآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به احیای مسوولیت های اجتماعی به عنوان یکی از سیاست های جدی وزارت صمت که وزیر محترم به آن توجه خاصی دارند؛ ابراز کرد: وزارت صمت بر احیای مسوولیت های اجتماعی و توجه به اشتغال بخصوص در روستاها تاکید دارد.

رسولیان افزود: در راستای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم در امور مشارکت داده شوند، در جهت تحقق این امر و مشارکت اقتصادی مردم گام برمی داریم.

وی ادامه داد: در سطح کشور ۲۸۷ معین اقتصاد مقاومتی تعیین کرده ایم و با استفاده از ظرفیت موجود و توان بنگاه های اقتصادی و شرکت ها در راستای تقویت مناطق محروم حرکت می کنیم و از این منظر شاهد رونق، پویایی و ایجاد اشتغال در این مناطق خواهیم بود.

 وی با اشاره به اینکه در استان همدان نیز استقبال خوبی از موضوع ذکر شده اتفاق افتاده است، گفت: ان شاالله با جناب استاندار و بخش خصوصی در این استان تفاهم نامه هایی را امضا خواهیم کرد تا اینکه امور مرتبط را به عهده بگیرند.

معاون وزیر صمت با اشاره به یکی از برنامه های سازمان صنایع کوچک و توجه به خوشه های صنعتی، عنوان کرد: در سطح کشور ۱۰۶ خوشه صنعتی آغاز بکار کرده است و خوشبختانه در استان همدان نیز ۶ خوشه خاتمه پیدا کرده است.

رسولیان با بیان اینکه خوشه پوشاک در روستای کردآباد از خوشه های موفق است، تصریح کرد: این خوشه اشتغال خوبی را در این روستا و ودر منطقه ایجاد کرده است و ما نیز در تامین مالی و تسهیل امور مرتبط کمک خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق و فعال شدن ۳۰ خوشه شناسایی شده در همدان حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه