English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۳۰۰ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی لرستان وجود دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به این استان، گفت: 300 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی لرستان وجود دارد.

300 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی لرستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، بختیار رازانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به لرستان، گفت: 300 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی لرستان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان که در جلسه رئیس سازمان بازرسی کل کشور با فعالان اقتصادی شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد سخن می‌گفت، تصریح کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در واحدهای غیرفعال و نیمه فعال شهرک‌های صنعتی لرستان روز به روز مستهلک می‌شود.

*70 واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی لرستان در تملک بانک‌ها است

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی شهرکهای صنعتی لرستان در تملک بانک‌ها قرار دارد که به همین منظور برنامه ریزی جدی برای جلوگیری از گسترش این مشکل در استان انجام شده است.

رازانی، ادامه داد: این واحدها قابلیت فعال سازی دارند و طی سال‌های اخیر نیز با کمک دستگاه‌های نظارتی فعالیت‌هایی برای رفع تملک آنها صورت گرفته اما اکنون موتور صنعت لرستان با کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت در حال تولید است که باید چاره ای اساسی برای آن اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با تاکید بر اینکه ۶۹ تا ۷۰ واحد استان در تملک بانک‌ها هستند، تصریح کرد: در 3 تا چهار سال اخیر و با دستور رئیس کل دادگستری لرستان، برنامه ریزی جدی برای جلوگیری از تملک واحدها توسط بانک‌ها انجام شده است که اقدام قابل توجهی است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه