English

طی روزهای آینده:

وزیر صنعت، معدن و تجارت به لرستان سفر می‌کند

بختیار رازانی از سفر قریب الوقوع وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به لرستان، طی روزهای آینده خبر داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به لرستان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، گفت: طی روزهای آینده، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در راس هیاتی به لرستان سفر خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی لرستان، افزود: برگزاری جشن خاتمه یک‌صدمین خوشه توسعه یافته کشور در لرستان، فرصت مغتنمی است که در حضور وزیر صمت، برگزار خواهد شد که امیدواریم در توسعه کسب و کار استان لرستان نقش بسزایی داشته باشد.

رازانی، تصریح کرد: خوشه گلیم، جاجیم و ماشته لرستان یک‌صدمین خوشه توسعه یافته کشور است که به ثبت رسیده و انشاالله در مراسم پیش‌رو، نمونه‌ نقشه‌های بهینه یافته گلیم لرستان نیز در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مقامات و مسوولین استانی رونمایی خواهند شد.

وی، تاکید داد: رونمایی از کتاب دست بافته های لرستان، تمبر یادبود یک‌صدمین خوشه کشور «خوشه گلیم، جاجیم و ماشته لرستان» و رونمایی از نمونه نقشه های بافته شده و بهینه یافته گلیم لرستان، از جمله برنامه‌های این مراسم است.

رفع موانع موجود در مسیر توسعه شهرک‌های صنعتی لرستان در دستور کار است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با اشاره به اینکه، برنامه‌های تکلیفی «نه ماهه منتهی به آذر ماه سال ۹۸» شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان محقق شده است، افزود: حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه در لرستان، فرصتی است تا موانع موجود در مسیر فعالیت توسعه‌ای این شرکت بر طرف شود.

بختیار رازانی

شرایط صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان بررسی می‌شود

بختیار رازانی، گفت: همچنین، حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در لرستان نیز فرصت مغتنمی است تا شرایط سرمایه گذاران و صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بررسی و روند خدمت‌رسانی بیش از پیش به آنان، تسهیل و تسریع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی