English

در جلسه شورای اداری شهرستان چگنی؛

مشکلات شهرک فرآوری سنگ چگنی بررسی شد

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از پیگیری مسائل و مشکلات شهرک فرآوری سنگ چگنی در شورای اداری این شهرستان خبر داد.

مشکلات شهرک فرآوری سنگ چگنی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان چگنی با حضور نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی، امام جمعه و فرماندار این شهرستان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد.

‎در این جلسه، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، گفت: باید مشکلات پروژه‌های محوری و اثرگذار در توسعه این شهرستان و نیز مشکلات شهرک فرآوری سنگ چگنی مرتفع شود.

بختیار رازانی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی ایجاد شهرک فرآوری سنگ دوره چگنی در شهرستان دوره چگنی پتانسیل معدنی به ‌ویژه در مصالح ساختمانی و سنگ‌های تزئینی می باشد.

 وی اضافه کرد: در همین راستا 50 هکتار از اراضی واقع در توابع شهرستان دوره چگنی به ایجاد شهرک فرآوری سنگ دوره چگنی اختصاص یافته که در مرحله صدور سند با مشکل مواجه شده است و در صدد رفع آن هستیم.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان تصریح کرد: از مزایای ایجاد و راه‌اندازی شهرک فرآوری سنگ، استقرار واحدهای فرآوری سنگ و جلوگیری از خام فروشی سنگ معادن در استان و ایجاد اشتغال در منطقه و شهرستان دوره چگنی است.

‎‎بختیار رازانی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای ساماندهی کارخانه‌های سنگ که در محور کمربندی خرم‌آباد مستقر هستند آمادگی دارد تا در قالب شهرک تخصصی سنگ به ‌صورت شهرک خصوصی ساماندهی نماید و این واحدها بتوانند از معافیت‌های مالیاتی برخوردار باشند.

وی در ادامه توضیحاتی نیز در خصوص اجرای مصوبه شورای برنامه ریزی شهرستان در موضوع ایجاد ناحیه صنعتی دوره چگنی ارائه نمود و اعلام داشتند: با توجه به پیش بینی اعتبار عمرانی در سالجاری مراحل استعلامات عرصه پیشنهادی و نیز اخذ مجوز ماده 23 الحاق 2 ناحیه مذکور در دست پیگیری قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه