English

نیازهای فناورانه صنایع کوچک و متوسط لرستان شناسایی شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از شناسایی نیازهای فناورانه در صنایع کوچک و متوسط استان در سال 1396 خبر داد.

نیازهای فناورانه صنایع کوچک و متوسط لرستان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهم نامه نفوذ فناوری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این شرکت 6 نیاز فناورانه صنایع کوچک و متوسط استان را شناسایی و جهت رفع موانع موجود آنها اقدام و شرایط لازم جهت حضور با ثبات واحدها در بازارهای هدف را فراهم نمود.

وی تصریح کرد: در این راستا از بین 6 نیاز فناورانه شناسایی شده در بین صنایع کوچک و متوسط استان، با بهره گیری و استفاده از فوائد زنبور عسل 2 نیاز مربوط به حوزه شیمیایی و دارو سازی (شرکت دارو سازی دانا کاسیان و واحد صنعتی عسل عالیخانی) با کمک و همکاری شرکت Changjin biotech  کره جنوبی با انعقاد دو تفاهم نامه در راستای انتقال فناوری و همکاری در تشکیل شبکه توزیع مشترک مرتفع گردید.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان افزود: برای رفع 4 نیاز دیگر و همچنین شناسایی نیازهای جدید در سال آینده و رفع آنها برنامه ریزی شده است.

رازانی با بیان اینکه واحدهای صنعتی در بخش ارتقاء فناوری با مشکلات بسیاری روبرو هستند، بیان داشت: طبق دستور العمل مبادله فناوری و ارتقای فناوری شرکت های استانی تا 80 درصد هزینه پایش و شناسایی مشکلات فناورانه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را حمایت می کنند.

وی افزود: همچنین تا 50 درصد هزینه خدمات حقوقی و تنظیم قرارداد انتقال فناوری و کمک بلاعوض در مبادله فناوری را در دستور کار خود دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه