English

بختیار رازانی خبر داد:

دوره آموزشی آشنایی با اصول شرایط تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان برگزار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از برگزاری مطلوب دوره آموزشی آشنایی با اصول شرایط تولید خوب GMP (Good manufacturing practice) برای مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی استان خبر داد.

دوره آموزشی آشنایی با اصول شرایط تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، بختیار رازانی، در خصوص برگزاری این دوره آموزشی، گفت: در این دوره که در حوزه مواد غذایی و بهداشتی برگزار شد، مواردی همچون آشنایی با اصول GMP، شرایط دستیابی به تولید بهینه، الزامات و چک لیست GMP، شرایط فیزیکی دستیابی به GMP، ساختمان ماشین آلات و فرآیندهای منطقی مطرح شد.

وی با بیان اینکه مدت زمان برگزاری این دوره آموزشی 16 ساعت و به مدت دو روز بود، افزود: از ابتدای سال تا کنون 25 دوره آموزشی توسط این شرکت جهت مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی در حوزه های مدیریتی، مهارتی و کارشناسی برگزار شده است.

رازانی افزود: با برگزاری این دوره آموزشی، مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی با اصول GMP و موضوعات مختلف در مدیریت صحیح فرایندها و عملیات استاندارد تولید محصولات آشنا شدند.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اضافه کرد: در این دوره آموزشی از اساتید مجرب استفاده و جزوات و متون آموزشی به تعداد لازم ارایه و در پایان به شرکت کنندگان که تعداد 39 نفر بودند گواهی پایان دوره اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه