English

توزیع ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بقاع متبرکه قم

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم از توزیع ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بقاع متبرکه قم خبرداد.

توزیع ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بقاع متبرکه قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید سجاد موسوی قیداری در گفت و گویی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در برخی بقاع این استان، افزود: طرح آرامش بهاری ۱۴۰۰ به صورت محدودتر نسبت به سال‌های گذشته در هشت بقعه و مسجد ناحیه یک شهرستان قم اجرایی شده است.

وی افزود: امسال و به خاطر تداوم شیوع کرونا، توصیه مسئولان بهداشتی کشور، عدم مسافرت و پرهیز از تجمع است به همین دلیل غرفه‌های مربوط به خیمه‌های طرح آرامش بهاری هم کاهش یافته و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بقاع متبرکه اولویت دارد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه طرح ویژه‌ای با هدف رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا در بقاع این ناحیه در حال برگزاری است گفت: بر این اساس توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بین زائران صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: به این ترتیب هر زائری که وارد هر بقعه متبرکه می‌شود، یک ماسک رایگان دریافت کرده و مواد بهداشتی هم برای ضد عفونی‌کردن دست و وسایل شخصی در اختیارش قرار می‌گیرد.

موسوی قیداری با اظهار امیدواری به اینکه رعایت این مسائل موجب کاهش شیوع بیماری شود گفت: از همه زائران و مسافران می‌خواهیم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تردد غیر ضروری، سهم خود را در جهاد ملی علیه کرونا ایفا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه