English

بسطامی در دیدار با روستاهای چوار :

بسیاری از مشکلات روستاهای ایلام در سال جدید حل می شود

نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه مناسبی برای توسعه روستاها در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و بسیار خوشبین هستم که بسیاری از مشکلات روستاها در سال جدید مرتفع شود.

بسیاری از مشکلات روستاهای ایلام در سال جدید حل می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،علی اکبر بسطامی دیدار با مردم روستای بان بلوط ، بان سرو، شهرک شهید رجایی و روستاهای حاج بختیار، بهارستان، پلکانه و مله سیه، پلک لک، پلک گردل و آبزا از توابع شهرستان چوار افزود:در رابطه با مشکلات و معضلات آنتن دهی خطوط تلفن همراه، آب آشامیدنی، طرح هادی و سایر مشکلات روستاها پیگیری و حل و فصل می شوند.

وی اظهار داشت: حضور در بین مردم و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم افتخاری برای مسئولین است و اگر بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم، هم به وظیفه ذاتی خود عمل کرده ایم وهم اجر و ثواب دوچندان خواهیم برد.

بسطامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید برترویج فرهنگ مشارکت در روستاها،تصریح کرد: با توسعه و ترویج مشارکت در سطح روستاها می توان خدمات بهتری را در جهت توسعه و آبادانی انجام داد.

نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش مجلس یازدهم، توسعه همه جانبه کشور و توانمند کردن مردم است،خاطرنشان کرد:همه توان خود را برای توسعه و پیشرفت روستاها به کار خواهیم بست و در بودجه ۱۴۰۰ نیز به این امر توجه ویژه شده است.

در این دیدارها امام جمعه شهرستان، فرماندار و بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان چوار بسطامی را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه