English

علی اکبر بسطامی خبر داد:

۲۳ بهمن ۶۵ از روزهای خاص دوران دفاع مقدس است

نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 23 بهمن ماه سال 1365 از خاص ترین روزهای دفاع مقدس است،گفت: روزی که زمین فوتبال تعدادی جوان بی دفاع با حمله وحشیانه هواپیماهای صدام، به قتلگاه خونین تبدیل شد و این رویدادی است که در تاریخ جهان بی‌سابقه بوده است.

۲۳ بهمن ۶۵ از روزهای خاص دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اکبر بسطامی دبیر فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم در مراسم تکریم خانواده های شهدای زمین فوتبال چوار، افزود: وجب به وجب خاک استان ایلام قدمگاه شهیدان بوده و تمام جغرافیای ایلام، مقدس است وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده های آنان و تبیین جانفشانی و رشادت های شهیدان برای نسل جنگ ندیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه هیچ کس اجازه طرح مباحث بدون پایه ندارد و باباگیر ایوان جزء لاینفک استان ایلام است،افزود:به هیچ کس در هر جایگاه اداری و یا سیاسی اجازه نخواهیم داد با طرح مباحث بدون پایه و اساس باعث تشویش اذهان مردم، ایجاد نگرانی، موجب تفرقه افکنی و به هم زدن وحدت و انسجام ساکنین یک منطقه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: سالیان زیادی است که مردم ما از وجود ذخایر نفت و گاز تنها دود و آلودگی نصیبشان شده و تصمیم گیری در خصوص مدیریت منابع نفت و گاز این استان که با جانفشانی و تقدیم خون هزاران شهید از آنها دفاع شده، حق مردم ایلام است.

بسطامی خاطر نشان کرد: نگاه تمامیت خواه نداریم اما از مطالبه رعایت عدل در خصوص مردم شریف استان ایلام، اجرای ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه با موضوع بومی گزینی در پروژه های صنعت نفت و گاز و توجه به جوانان و نیروی انسانی این منطقه،  کوتاه نخواهیم آمد.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم راه برون رفت استان از محرومیت و رفع مشکل اساسی اشتغال جوانان، با استفاده مناسب از منابع نفت و گاز از طریق توسعه و تکمیل زیرساخت ها، احداث پالایشگاه های جدید با هدف  فرآوری و ایجاد ارزش افزوده در داخل استان امکانپذیر خواهد بود و برای تحقق این خواسته‌ها نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استان صدای واحد دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه