English

سارا فلاحی خبر داد:

نیروهای حافظ امنیت اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به دشمنان و اشرار نمی دهند

نماینده حوزه شمالی استان ایلام با اشاره به اینکه نیروهای حافظ امنیت اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به دشمنان و اشرار نخواهند داد، گفت: انتظار مردم شهید پرور استان ایلام از دستگاههای امنیتی و انتظامی، شناسایی سریع عوامل این اقدام کور تروریستی و سپردن آن ها به دست قانون است.

نیروهای حافظ امنیت اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به دشمنان و اشرار نمی دهند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی نماینده مردم استان با تبریک و تسلیت دو تن از حافظان امنیت استان ایلام ،افزود: اشرار و دشمنان مردم نیز باید بدانند که مردم مقاوم ایران و نیروهای حافظ امنیت این سرزمین اجازه هیچ گونه قدرت نمایی را به آن ها نمی دهند و باید به زودی تاوان خون های به ناحق ریخته شده فرزندان این ملت را پس بدهند.

متن پیام سارا فلاحی نماینده حوزه شمالی استان ایلام به مناسبت شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی استان در درگیری با اشرار مسلح بدین شرح است:حمله ناجوانمردانه به پاسگاه انتظامی گاومیشان در شهرستان دره شهر و شهادت دو تن از پرسنل و حافظان امنیت کشور و استان ایلام " سروان روح الله باصره و محمدمهدی در یکوند" موجب تاثر و تالم گردید.

 اینجانب شهادت این عزیزان را به فرمانده معظم کل قوا، پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی و خانواده محترم این دو شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می کنم.قطعا انتظار مردم شهید پرور استان ایلام از دستگاههای امنیتی  و انتظامی، شناسایی سریع عوامل این اقدام کور تروریستی و سپردن آن ها به دست قانون است.اشرار و دشمنان مردم نیز باید بدانند که مردم مقاوم ایران و نیروهای حافظ امنیت این سرزمین اجازه هیچ گونه قدرت نمایی را به آن ها نمی دهند و باید به زودی تاوان خون های به ناحق ریخته شده فرزندان این ملت را پس بدهند.

محمد نوزری سرپرست استانداری ایلام به مناسبت شهادت مظلومانه دوتن از مدافعان نظم و امنیت در شهرستان دره شهر پیام تسلیت صادر کرد:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

حادثه تاسف بار و تاثر برانگیز شهادت دو تن از نیروهای خدوم و مدافع نظم و امنیت در شهرستان دره شهر، تلخ و جانکاه است. پرواضح است جانفشانی سربازان حریم امنیت و اقتدار وطن هیچگاه از ضمیر و خاطر ملت شهید پرور ایران اسلامی نخواهد رفت.

اینجانب شهادت دو تن از حافظان نظم و امنیت شهیدان محمد مهدی دریکوند و روح الله باصره را به خانواده محترم و معظم این عزیزان، مقام معظم رهبری، ملت سرافراز ایران اسلامی، مردم شهید پرور استان ایلام و مجموعه خدوم نیری انتظامی تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه پروردگار عالم برای آن شهدای عزیز و  گرانقدر، علوّ درجات و برای خانواده این شهیدان والا مقام و عموم رهروان راه شهدا، تسلی خاطر مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام به مناسبت  شهادت مظلومانه دو تن از مدافعان نظم و امنیت :

دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

شهادت دو تن از نیروهای شجاع و غیور نیروی انتظامی، شهیدان محمدمهدی دریکوند و روح الله باصره  در راه تأمین نظم و امنیت جامعه، فضای استان را غرق در اندوه کرد و مایه تألم و تأثر فراوان شد.

یاد و خاطره این سربازان سرافراز و شهیدان مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران امنیت جامعه در طبق اخلاص گذاشتند، در یاد و خاطره مردم قدرشناس  استان ایلام جاودانه خواهد ماند.

امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو دلاوری و فداکاری چنین غیورمردانی است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند و تاکنون نیز شهدای بسیاری تقدیم این راه عزیز کرده‌اند.

اینجانب شهادت این عزیزان را به محضر امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شهید پرور  استان ایلام تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهیدان والامقام علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

پیام تسلیت  قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام

خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند.

شهادت دو نفر از اعضای خانواده خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی در درگیری با اشرار موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب  گردید.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت  همرزمان گرانقدر آن مجموعه عزیز و خانواده های معزز شهدای این سانحه ، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن شهدای معظم را از بارگاه ایزد منان خواستارم.روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه