English

فلاحی در تذکر شفاهی:

دستگاه قضا بازار اقتصاد و بورس را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: ما از دستگاه قضا می‌خواهیم که شمشیرش را بر پیکر آن ۲۵۰ بدهکار ارزی فرود آورد و محکم‌تر از آن بر پیکر آن ۲۰ مسئولی که پشت این ۲۵۰ بدهکار ارزی هستند، فرود آورد و بازار اقتصاد و بورس ما را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند.

دستگاه قضا بازار اقتصاد و بورس را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند

به گزارش خبرگزاری موج، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: مرزهای مقاومت که قاسم سلیمانی رهبری آن را برعهده داشت، از سفره، معیشت و اقتصاد مردم که در آلونک‌ها، کپرها و حلبی آبادها زندگی می‌کردند، آغاز می‌شد و تا فراسوی مرزهای مظلومیت مظلومان جهان گسترش می‌یافت.

وی بیان کرد: در گفتمان قاسم سلیمانی نه تنها فرزندان ملتش فارغ از قومیت، جغرافیا، زبان و سلایق سیاسی قرار می‌گرفتند، بلکه تمام مظلومان و آزادگان جهان هم سُکنی می‌گزیدند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گفتمان قاسم سلیمانی مسئول، مسئول است و خودش را به مسلخ مصالح مردم می‌برد، نه آنکه مردم را به مسلخ مطامع خود ببرد.

فلاحی با بیان اینکه مسئول در این گفتمان اهل مماشات نیست، افزود: بر این اساس ما از دستگاه قضا می‌خواهیم که شمشیرش را بر پیکر آن ۲۵۰ بدهکار ارزی فرود آورد و محکم‌تر از آن بر پیکر آن ۲۰ مسئولی که پشت این ۲۵۰ بدهکار ارزی هستند، فرود آورد و بازار اقتصاد و بورس ما را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند.

وی گفت: این قماربازان، جان، حیثیت و شرافت مردم را بر سر قمارهای سیاسی و اقتصادی خود باخته اند و ما امروز از قوه قضائیه می‌خواهیم اعتماد مردم را بازگرداند و مطمئن باشد مردم پشت شمشیرعدالتخواهانه دستگاه قضا می‌ایستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی