English

روح اله نوریان خبر داد:

افزایش برخی محصولات تولیدی پالایشگاه گاز ایلام در سال جهش تولید

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش چشمگیر محصولات تولیدی این پالایشگاه در سال جهش تولید خبر داد .

افزایش برخی محصولات تولیدی پالایشگاه گاز ایلام در سال جهش تولید

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، روح اله نوریان در بازدید سارا فلاحی نماینده حوزه شمالی استان از پالایشگاه گاز ایلام ، افزود: در11 ماهه اول سال جاری گاز مایع خام بیش از دو نیم برابر،  تولید گوگرد 7 درصد و  گاز اتان با درصد بالایی  نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است که انتظار می رود این روند مثبت همچنان  ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: این واحد صنعتی همزمان با اهداف اصلی خود نگاه ویژه‌ای به مسئولیت های اجتماعی از جمله مالکیت تیم فوتبال بانوان دارد که متاسفانه بروز بعضی مشکلات در این خصوص باعث ایجاد چالشهایی در حمایت از این تیم شده  که انتظار می رود این مشکلات  با کمک نمایندگان و سایر مسئولین برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه  پالایشگاه گاز ایلام از ابتدا مالکیت تیم فوتبال بانوان را بر عهده داشته اظهارداشت: در حال حاضر این تیم با بازیکنانی بومی در لیگ برتر قرار دارد و در سنوات قبل نیز جایگاه خوبی داشته که با ایجاد این تیم، جو نشاط و امید برای این قشر از جامعه فراهم شده است.

در این دیدار نماینده حوزه شمالی استان با اشاره به اینکه رایزنی لازم با وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران برای تسریع در ایجاد فاز دو پالایشگاه انجام شده است، گفت: در آینده نزدیک رایزنی های دیگر انجام می شود که انتظار میرود مسئولان ذیربط  به منظور اشتغالزایی بیشتر و کمک به صنعت استان گامهای اساسی بردارند و فاز دو هر چه زودتر گسترش پیدا کند.

دکتر "سارا فلاحی" به حمایت پالایشگاه گاز ایلام از تیم فوتبال بانوان اشاره کرد وافزود: با سازمانهای نظارتی  رایزنی های خوبی انجام شده که انتظار میرود در آینده نزدیک  موانع حمایت از این تیم برطرف شود تا همچنان این واحد صنعتی بتواند به ورزش بانوان کمک کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این تیم تنها تیم فوتبال بانوان استان است و  بعضی از موانع در جهت انحلال این تیم  ایجاد شده که تلاش میکنیم این بانوان کماکان به فعالیت های خود ادامه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه