English

رییس کل دادگستری کرمانشاه هشدار داد:

برخورد قانونی با هر اقدامی که سلامت انتخابات را به خطر بیندازد

توسلی زاده هشدار داد: همه افرادی که در فضای مجازی دست به اقدامات غیر قانونی می زنند باید مسئولیت کار خود را بپذیرند و در این امر با هیچ کس تعارف و تساهلی صورت نخواهد گرفت

برخورد قانونی با هر اقدامی که سلامت انتخابات را به خطر بیندازد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه انتخابات، سند آگاهمندی نظام است، اظهار داشت:بر آنیم هر اقدام و امکان و ظرفیتی که سبب ایجاد جرم در امر انتخابات شود با اقدامات پیشگیرانه و قانونی برخورد کنیم و در این دوره بیش از هر دوره ای با کج روی ها مقابله نماییم تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

توسلی زاده با تاکید بر هم افزایی تمامی نهادها و ارگانها دخیل در امر انتخابات و برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری، یادآور شد صیانت از امر انتخابات به عنوان سند آگاهمندی نظام از جمله وظایف است که بر عهده همه ماست و وظیفه داریم از آسیب های احتمالی انتخابات پیشگیری کنیم.

وی افزود: دشمن به دنبال تغییر در باورهای مردم است و هدف گیری باورهای مردم از برنامه های اصلی آنهاست و در این راه با سیاه نمایی و برجسته سازی مشکلات و نایده انگاشتن موفقیت ها، در پی رسیدن به اهداف خویش است.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات استان تصریح کرد در مقابل وظیفه داریم با انجام اقدامات فرهنگی مناسب به مقابله با توطئه ها و تبلیغات شوم دشمنان برویم و با رصد فضاهای مختلف اعم از واقعی و مجازی اجازه ندهیم عده ای بخواهند امنیت و سلامت انتخابات را دچار آسیب کنند.

در ادامه این نشست و پس از اظهارات حاضرین در جلسه، برخی پیشنهادات از جمله رصد فضای مجازی و تعیین کارگروه برای این موضوع، برخورد با تخلفات و تبلیغات زود هنگام انتخاباتی به عنوان مصوبه اولین جلسه این ستاد تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی