English

عبدالرضا اقبال خبر داد:

فعالیت بیش از ۳ هزار کشتی گیر در اردبیل/ آغاز لیگ کشتی از سال آینده

رئیس هیات کشتی استان اردبیل از فعالیت 3 هزار و 535 کشتی گیر در سطح استان اردبیل خبر داد.

فعالیت بیش از 3 هزار کشتی گیر در اردبیل/ آغاز لیگ کشتی از سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عبدالرضا اقبال ، رئیس هیات کشتی استان اردبیل با اشاره به اینکه 3 هزار و 535 نفر کشتی گیر در استان اردبیل وجود دارد گفت: از این تعداد 4 نفر بانوی کشتی‌گیر است که در مسابقات اخیر توانستند مقام سوم را در برگزاری مسابقات استانی کسب کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه لیگ کشتی در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در برگزاری این مسابقه هیچ محدودیتی برای دعوت از کشتی گیران سایر شهرها نداریم و همه شهرها ملزم به ارائه تیم در این مسابقات می‌باشند حتی اگر کشتی‌گیر بومی هم نباشد می‌توانند از سایر استان‌ها کشتی‌گیر جذب کنند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با بیان اینکه بسیاری از سالن‌های اردبیل امکانات و تجهیزات کافی برای آموزش کشتی ندارند، افزود: از هئیت کشتی سابق 250 میلیون تومان بدهی مانده بود که 100 میلیون با کمک مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل پرداخته شده اما 150 میلیون بدهی مانده که برای پرداخت آن نیازمند کمک مسئولان هستیم.

اقبال بیان کرد: در حال حاضر 11 شهرستان و 11 تیم کشتی داریم که با اضافه شدن شهرستان انگوت درحال تدارک هیئت کشتی برای این شهرستان نیز هستیم.

وی با بیان اینکه شهرستان‌ها سالانه رتبه‌بندی می‌شوند و بودجه هر شهر با توجه به نسبت رتبه تخصیص داده می‌شود، افزود: معیارهای رتبه بندی آمار کشتی‌گیر، قهرمان پروری، پرورش مربی، جذب اسپانسر، میزبانی در برگزاری مسابقات می‌باشد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل همچنین بیان کرد: سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه گذاری در کشتی داشته باشند زمین رایگان برای احداث سالن کشتی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه