English

شهرام حبیب زاده خبر داد:

مثبت شدن ۳ مورد ابتلا به کرونایی انگلیسی در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: نتیجه آزمایش 3 بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در استان مثبت شد.

مثبت شدن 3 مورد ابتلا به کرونایی انگلیسی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس آخرین نتایج مشخص شده توسط آزمایشگاه تشخیص کرونا متاسفانه در 3 نفر دیگر از هم استانی های نیز تست کرونای انگلیسی مثبت شده و با 2 مورد قبلی جمعا به ۵ مورد افزایش یافت.

وی افزود: هم اکنون ۴ نفر در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل بستری بوده و یکی از مبتلایان، پیگیری و بستری خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: سعی خواهیم کرد تمامی عزیزانی که از کشور عراق یا استان خوزستان وارد استان می شوند غربالگری کرده و اگر علامتدار بودند و تست آنها مثبت بود بستری شوند و حتی اگر بی علامت باشند ممکن است ۵ روز در نقاهتگاه نگهداری و مراقبت شده تا دوره کمون بیماری آن ها سپری شود.

حبیب زاده تاکید کرد: از همه خانواده هایی که مسافر از استان خوزستان یا کشور عراق دارند یا افرادی در این دو منطقه کار می کنند و به استان خواهند آمد درخواست می کنیم به محض ورود این افراد به استان، به سامانه ۴۰۳۰ یا تلفن مرکز مدیریت بیماری های شهرستان اطلاع داده تا غربالگری و معاینه و تست انجام شود و در صورت ابتلای افراد، سریعا درمان یا ایزوله صورت گیرد تا مانع انتقال ویروس در خانواده گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی