English

کلیم الله وثوقی:

کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل گفت: با تلاش راهداران راه ۲۶۲ روستای استان برف روبی و بازگشائی شد.

کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم الله وثوقی ، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل در بازدید از محور نیر_سراب و گردنه صائین گفت: راه ۲۳۰ روستا در شهرستان های گرمی، خلخال، کوثر، اردبیل، مشکین شهر و نیر مسدود است و اکیپ های راهداری با همه توان در حال بازگشایی این راه ها هستند.

وی فعالیت ۸۰ اکیپ‌ راهداری زمستانی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را عنوان کرد و افزود: درحال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان های نیر و نمین با ۳۰ سانتی متر و اردبیل و خلخال با ۲۰ سانتی متر بیشترین بارش ها را داشته اند افزود: ۶ هزارو ۸۰۰ کیلومتر باند برف روبی انجام و ۲۰۱ نفر راهدار با ۱۱۷ دستگاه ماشین آلات در این برف مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وثوقی تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه ها، محورها و راهدارخانه های استان با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده اند.

وی ذخیره سازی ۲۸ هزار تن مخلوط شن و نمک جهت انجام عملیات برف روبی را بیان کرد و از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه