English

یوسف کریمی:

مدیران کانال ها و شبکه های اجتماعی تقوا و یاد خدا را فراموش نکنند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمینی شهر گفت: فعلان در فضای مجازی با رعایت انصاف جناح بندی ها، مسائل سیاسی و موارد غیرمستند و خلاف واقع را در فضای مجازی بیان نکنند.

مدیران کانال ها و شبکه های اجتماعی تقوا و یاد خدا را فراموش نکنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، یوسف کریمی در جلسه هم اندیشی با مدیران فضای مجازی شهرستان خمینی شهر گفت: با توجه به پیش رو بودن برنامه های انتخاباتی و حضور افراد در عرصه انتخابات، فضای مجازی مکانی برای آگاهی دادن به مردم در انتخاب کاندیداهای مورد نظر و بحث و تبادل افکار در این زمینه است.

وی در ادامه اظهار داشت: در شرایط کنونی و تحریم های اقتصادی و وجود بیماری کرونا که به مشکلات جامعه و مردم اضافه شده و  مردم دچار ناراحتی و سردرگمی هستند ، مدیران فضای مجازی می توانند با مدیریت صحیح این فضا شور انتخاباتی بین مردم را افزایش داده و باعث آرامش در جامعه باشند.

وی تصریح کرد: افتراء و تهمت به افراد و کاندیداهای نطرح شده در فضای مجازی فعلی غیر شرعی و غیر قانونی است و باید رعایت انصاف در مورد سخن گفتن در باره افراد مد نظر قرار گیرد.

کریمی سیاه نمایی هایی که برای نظام صورت می پذیرد را کاری غیر شایسته خواند و ادامه داد: برای تبلیغ نامزدها از تخریب رقبا باید پرهیز نمود.

دادستان عمومی انقلاب اسلامی شهرستان خمینی شهر تذکر داد: مصلحت جامعه ایجاب می کند ، آشوب و فرافکنی در انتخابات به واسطه فعالان فضای مجازی صورت نپذیرد.

وی تاکید کرد: در مواردی که اشخاص مسئول از نفوذ خاصی برخوردار هستند و امکانات دولتی در اختیار آنهاست اجازه ندارند له یاعلیه کاندیدایی سو استفاده کند .

کریمی هشدار داد: برای دادستان حزب و گروه و فرقه در تخلفات انتخاباتی قابل قبول نیست و در صورت مشاهده چنین تخلفاتی برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.

دادستان عمومی انقلاب اسلامی شهرستان خمینی شهر به همه فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی توصیه کرد: مدیران کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی همیشه تقوا و یاد خدا را فراموش نکنند و جناح بندی ها، مسائل سیاسی و موارد غیرمستند و خلاف واقع در این فضا بیان نشود.

وی افزود: فضای مجازی از طریق پلیس فتا و دستگاه قضایی مورد رصد است که اگر اقدام مجرمانه در این فضا صورت بگیرد برخوردهای لازم انجام می شود.

کریمی یادآور شد: شعب ویژه ای در دادگاه جهت رخ دادن تخلفات انتخاباتی مد نظر  گرفته شده  است.

دادستانی

این مسئول  در پایان خاطر نشان کرد: دوران مسئولیت به سرعت می گذرد وآگاه باشیم  برای آباد کردن دنیای دیگران به غلط و افتراء آخرت خود را تباه نسازیم ودر انجام فعالیت های خود ، خون شهدا که به پای درخت انقلاب ریخته و تلاش هایی که برای استقرار نظام انجام شده به یاد داشته باشیم و اخلاق و انصاف را در انتخابات فراموش نکنیم.

در ادامه بوذری مسئول اطلاعات سپاه ناحیه خمینی شهر افزود: در شرایطی هستیم که با کمبود برخی اقلام مورد نیاز مردم مواجهیم و دشمنان ملت و نظام اسلامی در فضای مجازی به دنبال التهاب و ایجاد عملیات روانی در کشور هستند تا ثبات امنیت را مورد سوال قرار دهند و متاسفانه برخی ناآگاهانه  در داخل به این فضا دامن می زنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران فضای مجازی افسر جنگ نرمی هستند که افکار مردم تحت تاثیر مطالب آنهاست اضافه کرد: در آستانه شروع انتخابات لازم است حریم ها حفظ شود.

مسئول اطلاعات سپاه ناحیه خمینی شهر در پایان اعلام کرد: ما سرباز انقلاب هستیم و از خدمت رسانی به نظام و انقلاب اسلامی ایران کوتاه نخواهیم آمد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی