English

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان خبر داد:

برگزاری وبینار آموزشی تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان از برگزاری وبینار آموزشی تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها خبر داد.

برگزاری وبینار آموزشی تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فاطمه شفیعی بیان کرد: وبینار آموزشی «تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها» 30 بهمن‌ماه با تدریس نویسندۀ کتاب تحلیل شبکه های اجتماعی به همت فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

وی گفت: اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی وقتی برجسته شد که شبکه های ارتباط جمعی راه خود را در میان گوشی های هوشمند کاربران باز کردند و همین باعث شد که خبر ها ی گوناگون از این طریق به  نمایش گذاشته شوند.

این مقام مسئول افزود: در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی رشد روزافزونی دارند و به‌صورت گسترده، مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرند، ضروری است اصحاب رسانه دربارۀ چگونگی تولید محتوا در این بستر آگاهی‌های لازم را داشته باشند.

شفیعی خاطر نشان کرد: وبینار آموزشی تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها با همین هدف از سوی فرهنگسرای رسانه، با همکاری اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان برگزار می‌شود و شامل مواردی مثل شناخت انواع پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های مجازی و ابزارها و چگونگی تولید محتوا برای این فضا به اصحاب رسانه است.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه گفت: مدرس وبینار «تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها»، جواد افتاده، پژوهشگر و نویسنده کتاب تحلیل شبکه‌های اجتماعی است و این وبینار با همکاری اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان برگزار می شود.

فاطمه شفیعی با بیان اینکه برای شرکت کنندگان در این وبینار گواهینامه صادر می شود، گفت: علاقمندان می‌توانند با ارسال مشخصاتی مثل نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۶۷۲۷ پنجشنبه 30 بهمن‌ماه، رأس ساعت 9 صبح از طریق لینک https://b2n.ir/isf.edu  وارد فضای وبینار شده و از مطالب آن بهره ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه