English

آیت الله موسوی:

دلجویی مسئولان از مردم یک وظیفه شرعی و قانونی است

امام جمعه خمینی شهر اظهار کرد: دلجویی از افراد یک جامعه سیره و روش اهلبیت (ع)بوده است.

دلجویی مسئولان از مردم یک وظیفه شرعی و قانونی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهربا اشاره به فرازی از نهج البلاغه اظهار کرد: حضرت علی( ع)به مالک اشتر خطاب می کند که از مردم تفقد و دلجویی کند.

وی وظیفه مسئولان را سنگین برشمرد و گفت: دلجویی مسئولان از مردم یک مسئولیت شرعی و قانونی است و سیره اهلبیت( ع) نیز بر همین روند بوده است و مسئولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آیت الله موسوی ضمن بیان اینکه دلجویی و مهربانی عقیده و مذهب نمی شناسد، افزود: هر ایرانی باید مورد تفقد حاکمیت وقت قرار بگیرد و حقوق شهروندی باید توسط کارگزاران و خادمان نظام رعایت شود.

وی یادآور شد: در آخرین جلسه شورای اداری موظفیم کارها و رفتارهای خود را مورد بررسی قرار داده و با شروع تحویل سال تحولی اساسی در کارهای خود صورت دهیم و با خانه تکانی منازل از خانه تکانی دل ها غافل نشویم.

آیت الله موسوی از شکست سیاست های آمریکا سخن گفت و ادامه داد:  آنچه امروز  از اهمیت برخوردار است وجود رهبری گرانقدری است که عظمت ایران پابرجا مانده و ایران ابرقدرت منطقه محسوب می شود.

امام جمعه خمینی شهر در ادامه با بیان این مطلب که امسال نیز کرونا وجود دارد ، ادامه داد: حتی المقدور از رفتن به مسافرت و دیدو بازدید پرهیز کنیم.

این مقام مسئول از زحمات حافظان قرار گاه های سلامت تشکر و اذعان کرد: حافظان قرار گاه های سلامت نیز باید مورد تفقد مسئولان قرار بگیرند.

آیت الله موسوی به تلاش و جدیت برخی مسئولان اشاره و عنوان کرد: شهرستان خمینی شهر از مردمی قدردان برخوردار است.

امام جمعه خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه