English

فرهاد عرب بافرانی خبر داد:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی توسط اوقاف بین نیازمندان شهرضا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا از توزیع 400 بسته معیشتی توسط اوقاف بین نیازمندان شهرضا خبر داد.

توزیع 400 بسته معیشتی توسط اوقاف بین نیازمندان شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرهاد عرب بافرانی با بیان اینکه تهیه 400 بسته معیشتی در قالب طرح "تبرکات مهدوی" تا پایان سال جاری نیز در دستور کار است، گفت: همچنین باید توجه داشت که این طرح تا نیمه شعبان ادامه دارد و به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح "تبرکات مهدوی" را در دستور کار داریم، ابراز داشت: در این زمینه سهیمه شهرستان شهرضا 500 بسته است که تاکنون 110 بسته در قالب بسته‌های بهداشتی آماده و تحویل نیازمندان شده است.

وی بیان داشت: از محل درآمد موقوفات 10 دستگاه ضدعفونی کننده برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در بقاع متبرکه و اماکن عمومی شهرستان شهرضا نصب شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با بیان اینکه ۲۰۰ لیتر الکل ، ۴۰۰ لیتر مایع دستشویی و موادضدعفونی و10 هزار عدد ماسک سه لایه جهت بهبود وضعیت بهداشتی نیز برای نیازمندان شهرستان تهیه و توزیع شد، ادامه داد: این امکانات و اقلام از محل اجرای نیت موقوفات شهرستان شهرضا و به مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال تهیه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تهیه 400 بسته معیشتی در قالب طرح "تبرکات مهدوی" تا پایان سال جاری نیز در دستور کار است، افزود: همچنین باید توجه داشت که این طرح تا نیمه شعبان ادامه دارد و به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

عرب بافرانی با اشاره به اجرای ذبح گوسفند در قالب طرح "تبرکات مهدوی" نیز افزود: در این زمینه ذبح گوسفندان برای هدیه به نیازمندان در روز نیمه شعبان در بقاع متبرکه شهرستان شهرضا اجرایی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی