English

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

توزیع ۱۳۰۰ بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان کرونایی در شهرستان برخوار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار از توزیع 1300 بسته کمک معیشتی بین آسیب ددیگان کرونایی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان برخوار خبر داد.

توزیع 1300 بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان کرونایی در شهرستان برخوار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محسن ضیایی با بیان اینکه طی 8 ماه گذشته عمده فعالیت در اوقاف شهرستان برخوار در راستای حمایت از آسیب دیدگان کرونا بوده است، ابراز داشت: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 310 بسته معیشتی برای نیازمندان شهرستان برخوار تامین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هزینه تامین بسته های معیشتی توسط درآمد امامزادگان تامین شده است، ابراز داشت: عمده این هزینه‌ها از محل درآمد امامزاده ابراهیم نرمی، امامزاده ادهم، موقوفه فضل آباد و ... تامین شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تامین بسته های معیشتی برای روحانیون مدارس در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: برای این امر برای آن دسته از روحانیونی که در مدارس شهرستان اقامه نماز داشتند و بیکار شده‌اند ۵۰ بسته معیشتی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان تامین و توزیع شده است.

حجت الاسلام ضیایی گفت: همچنین در قالب طرح شهید سلیمانی نیز در زمینه اقلام بهداشتی سه هزار ماسک تهیه و در طرح حافظان سلامت محلات توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای دریافت 12 سند مالکیت موقوفات شهرستان برخوار اقدام شده است، اضافه کرد: از این تعداد دو سند دریافت  و 10 سند در آستانه صدور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه