English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در اصفهان / مشارکت ۴۹ بقعه در طرح شهید سلیمانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از توزیع 15 هزار بسته معیشتی در اصفهان با اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

توزیع  15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در اصفهان / مشارکت 49 بقعه در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک اظهار کرد: 49 بقعه با مشارکت در طرح شهید سلیمانی  15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان اصفهان توزیع کردند.

وی افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و ... به نیازمندان هدیه شود.

این مقام مسئول با اشاره به ابلاغ طرح "شهید سلیمانی" از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات اوقاف سراسر کشور گفت: این طرح در استان اصفهان نیز از اول آذر الی 13 دی‌ماه همزمان با شهادت سردار دل‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان در تامین اقلام ذکر شده 15 هزار بسته است، ابراز داشت: قرار است هزینه این بسته‌ها که هر کدام به ارزش 350 هزار تومان تعیین شده از محل درآمد بقاع متبرکه سطح یک و دو استان که در مجموع شامل 49 بقعه است، تامین شود.

وی افزود: استفاده از درآمد موقوفات مجهول‌المصرف، موقوفات متعذر المصرف، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان از دیگر محل‌های تامین هزینه این بسته‌های معیشتی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 13 بقعه سطح یک و 36 بقعه سطح دو در استان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: باید توجه داشت که استان اصفهان پس از تهران دومین استان دارای امامزادگان سطح یک و دو در کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی