English

در قالب طرح "شهید سلیمانی" صورت گرفت؛

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان در شهرستان شهرضا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: در قالب طرح "شهید سلیمانی" 150 بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان در شهرستان شهرضا تهیه و توزیع شد.

توزیع 150 بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان در شهرستان شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرهاد عرب با اشاره به اجرای طرح "شهید سلیمانی" ویژه سازمان اوقاف بیان داشت: تاکنون با مشارکت خیران و از محل درآمد موقوفات 150 بسته معیشتی و 150 بسته بهداشتی برای کمک به نیازمندان تامین شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هزینه هر بسته معیشتی 300 هزار تومان برآورد شده است، بیان داشت:برای توزیع این بسته‌های معیشتی از بانک اطلاعاتی به دست آمده از فعالیت حافظان سلامت در محلات در شهرستان شهرضا استفاده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برای تامین هزینه این بسته‌های معیشتی به دلیل کمبود وقفهای خیرات و مبرات به صورت مطلق با مشکل تامین اعتبار رو به رو بودیم، ادامه داد: از خیران درخواست داریم نسبت به ثبت وقف با این نیات توجه داشته باشند.

عرب با بیان اینکه وقف در زمینه کمک به ازدواج جوانان، کمک به دانش آموزان بی بضاعت، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، توسعه و کمک به شرکت های دانش بنیان، بیماران صعب العلاج، وقف های ترویج فرهنگ قرآنی، وقف در زمینه بهداشت و درمان در شهرضا یا نیست یا بسیار کم است، افزود: از این روز از واقفان در خواست داریم در زمان ثبت وقف خود به این نیات توجه ویژه داشته باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا با اشاره به راه‌اندازی مرکز افق در دو امامزاده شاهرضا و علی اکبر شهرضا تاکید کرد: از همه خیران درخواست داریم در شرایط نامناسب اقتصادی نسبت به کمک به این مراکز برای تهیه اقلام مورد نیاز افراد بی بضاعت توجه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه