English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مبارکه / تهیه جهیزیه برای نوعروسان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه از توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان در مبارکه خبر داد.

توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان در مبارکه / تهیه جهیزیه برای نوعروسان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیروس منتظم گفت: یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان مبارکه با همکاری مرکز افق امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه تهیه شده است.

وی افزود: در این زمینه عمده فعالیت‌ها در فضای مجازی دنبال شد و در زمینه برگزاری اعتکاف نیز شهرستان مبارکه در پویش سراسری "فرصت انس" شرکت کرده و این مراسه با برنامه ریزی صورت گرفته در منازل انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه در ادامه با بیان اینکه در آستانه میلاد حضرت علی (ع) توزیع یک هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند شهرستان تامین شده است، ابراز داشت: ارزش هر بسته 300 هزار تومان برآورد شده است.

وی همچنین به طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان به مناسبت روز پدر و میلاد حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: یک هزار پرس غذا  در امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه طبخ و بین نیازمندان توزیع ‌شد.

منتظم در ادامه با اشاره به تامین سه سری جهیزیه کامل برای نوعروسان نیازمند شهرستان اشاره کرد و گفت: کمک هزینه خرید جهیزیه نیز به خانواده‌های نیازمند هدیه شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه گفت: باید توجه داشت که همه این اقلام با همکاری مرکز افق امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه تامین شده و روز پنجشنیه با حضور مسئولان شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه