English

ناصر عتباتی:

توجه جدی به حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی رعایت شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: توجه جدی به حقوق شهروندی و حفظ شأن و کرامت انسانی مراجعین در دستگاههای اجرایی رعایت شود.

توجه جدی به حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی رعایت شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل جلسه هیات نظارت بر حقوق شهروندی ضمن تشریح اهمیت و مبانی قانونی و شرعی حفظ حقوق شهروندی گفت: توجه جدی به حقوق شهروندی و حفظ شأن و کرامت انسانی مراجعین در دستگاه ها و نهادهای اجرایی از اصول مهم و بنیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دستگاه ها و نهادهای اجرایی در رعایت این اصل مهم بیان کرد: هرگونه اقدام و حرکت ناشایست در مواجهه با مراجعین هر چند کم و ناچیز، به هیچ عنوان قابل قبول نیست چرا که حتی یک مورد آن موجب تغییر نگرش مردم نسبت به عملکرد تمامی آن مجموعه می گردد و بنابراین همه مسئولان و خدمتگزاران باید مواظب باشند تا کوچکترین نارضایتی در این خصوص اتفاق نیافتد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه و در راستای پیشبرد هر چه بهتر این امور بر لزوم اتخاذ نگاه پیشگیرانه و نظارت بر زیر مجموعه ها با رویکرد آموزشی از سوی مسئولان و مدیران تأکید کرد.

تعیین تکلیف وسائط نقلیه اعم از خودروها و موتور سیکلت های توقیفی و اتخاذ تصمیمات لازم قانونی برای این وسائط و نیز قاعده مند کردن توقیف ها و تعیین مهلت برای تعیین تکلیف آن از دیگر تأکیدات رئیس کل دادگستری استان در این جلسه بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه