English

ناصر عتباتی:

فرهنگ پاسخگویی و آگاهی دهی شفاف به مردم گسترش یابد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: فرهنگ و ادبیات پاسخگویی و آگاهی دهی شفاف به مردم در بین مسئولین باید بیش از پیش گسترش یابد.

فرهنگ پاسخگویی و آگاهی دهی شفاف به مردم گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امروزه نهضت خدمت رسانی به عنوان الگو و سرمشق برای دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه تعریف شده و مسئولان وظیفه دارند این نهضت را در تمامی ابعاد عملیاتی نمایند.

وی با اشاره به ایجاد امیدواری و رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی گفت: باید روحیه خدمت رسانی و انجام امورات به نحو مطلوب در بین کارکنان و مسئولان تقویت گردد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه سازمان های تابعه قوه قضاییه از نهاد های مهم و تأثیر گذار قوه قضاییه در ایجاد امنیت، آرامش و اجرای عدالت در جامعه هستند افزود: یقیناً برنامه های تحولی قوه قضاییه صرفاً مربوط به دادگستری نیست وسازمان های مرتبط با قوه قضاییه را نیز شامل می شود.

عتباتی بیان کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه از نهاد های مهم قوه قضاییه در ایجاد امنیت، آرامش، اجرای عدالت و برقراری نظم در جامعه هستند و تصمیمات مبتنی بر قانون و توأم با لحاظ تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه موجب رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی دستگاه قضایی و نظام حاکمیتی خواهد شد.

وی اظهار داشت: شرایط تحریمی که دشمنان با هدف ضربه زدن به وضعیت اقتصادی ملت ایران ایجاد کردند لزوم همت مضاعف و نظارت دقیق و مستمر دستگاه‌های نظارتی همچون اداره کل بازرسی و تعزیرات بر واحدهای اقتصادی، بازار و دستگاه ها را دو چندان نموده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نقش هر کدام از سازمان های وابسته به قوه قضاییه در پیشگیری از وقوع جرائم و نیز کاهش میزان ورودی پرونده ها به دادگستری‌ها گفت: مسلماً انجام وظایف با روحیه جهادی موجب تحرک و پویایی بیشتر در خدمتگزاری به مردم شده و از سویی موجب تحقق برنامه‌های تحولی قوه‌قضاییه در سطح استان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه