English

ناصر عتباتی:

آزادسازی افراد اشرار هرگز از سیاست دستگاه قضایی در کاهش جمعیت کیفری زندانیان نیست /جامعه ما تشنه خدمت صادقانه است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به عزم جدی دادگستری استان مبنی برکاهش محسوس زندانیان گفت: سیاست دستگاه قضایی در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هرگز مبتنی بر آزادسازی افراد اشرار و ناامن‌کنندگان جامعه نیست.

 آزادسازی افراد اشرار هرگز از سیاست دستگاه قضایی در کاهش جمعیت کیفری زندانیان نیست /جامعه ما تشنه خدمت صادقانه است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سیاست دستگاه قضایی در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هرگز مبتنی بر آزادسازی افراد اشرار و ناامن‌کنندگان جامعه نیست.

وی ادامه داد:کسانی که دارای جرایم غیر عمد، محکومیت‌های مالی و مهریه هستند و مدت‌هاست در زندان به‌سر می‌برند، این تحمل حبس  نشان‌گر آن است که این افراد تمکن مالی پرداخت بدهی خود را ندارند که تا حد امکان از طریق قبول اعسار و تقسیط  و یا مهلت‌دهی به این زندانیان از ماندن آنها در زندان جلوگیری شود.

‌ عتباتی در ادامه با اشاره به شخصیت کم نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی به ما یاد دادند که خدمت باید توام با ایثار، اخلاص و درایت باشد. با نگاهی به زندگی و شهادت این بزرگوار می‌توان اوج بندگی خداوند و اطاعت‌پذیری و همچنین ذوب شدن در ولایت را از این شهید بزرگوار درس بگیریم.

جامعه ما تشنه خدمت صادقانه است

وی حل مشکلات مردم را بهترین راه برای تداوم راه شهیدان دانست و گفت : جامعه ما تشنه خدمت صادقانه است، باید کارهایمان با اخلاص، جهادی و شبانه روزی باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه از خدمات ۴۰ ساله سپاه پاسداران تجلیل نمود و اظهار داشت: نیروهای مسلح ما از اعتبار، آبرو و جان خویش برای حراست از این مرز و بوم و حفظ تمامیت ارضی آن مایه گذاشته‌اند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه