English

ناصر عتباتی خبر داد:

توجه به کیفیت و دقت آرا از اولویت های اساسی دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: توجه به کیفیت و دقت آرا در کنار توجه به سرعت در رسیدگی‌ها از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی استان است.

توجه به کیفیت و دقت آرا از اولویت های اساسی دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه هیات استانی بررسی دستورالعمل اتقان آرای قضایی دادگستری گفت: توجه به اتقان آرا و کیفیت و دقت در رسیدگی ها در کنار توجه به کمیت کار قضایی از مهمترین موضوعاتی است که در دستور کار مدیریت دستگاه قضایی استان اردبیل قرار داشته و به جد پیگیری می شود.

وی بیان کرد: کیفیت آرا، اتقان آرا و صحت آرای قضایی در کنار تسریع در رسیدگی ها از موضوعات مهمی هستند که دستگاه قضایی استان برای اجرایی کردن آن، برنامه های مختلفی از جمله برگزاری نشست های قضایی، بهرمندی از نظریات قضات باتجربه، برگزاری جشنواره آرای برتر به منظور شناسایی و تشویق قضات دارای آرای برتر، نظارت و بازرسی های مستمر و مداوم از حوزه های قضایی و برگزاری دوره های آموزشی انجام  می دهد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از قضات استان خواست به هیچ وجه کیفیت در رسیدگی ها را فدای کمیت در رسیدگی‌ها نکرده و باید تسریع در رسیدگی ها همواره توام با دقت و کیفیت در رسیدگی ها همراه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه