English

اعلام تاریخ ثبت نام در مدارس تیزهوشان شایعه است

دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان در حال تدوین و آماده سازی در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است و تاریخی برای ثبت نام تاکنون اعلام نشده است

اعلام تاریخ ثبت نام در مدارس تیزهوشان شایعه است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اعلام تاریخ ثبت نام مدارس تیزهوشان که در فضای مجازی پخش شده است فاقد اعتبار است و تا کنون هیچ دستور العملی مبنی بر ثبت نام در مدارس استعداد های درخشان از سوی وزارت اموزش و پرورش اعلام نشده است.

مطابق روال هر ساله دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان پس از تدوین و تایید طی بخشنامه رسمی به استانها ابلاغ میشود. لذا، هرنوع گمانه زنی یا خبرپراکنی در ارتباط با این قسمت از امور سمپاد، صرفا مصرف تبلیغاتی برای برخی مدارس، آموزشگاهها یا تجار آموزشی است بنابراین اخبار مربوط به سمپاد را از سایت سازمان ملی پرورش‌ استعدادهای درخشان کشور با آدرس  sampad.medu.ir و یا سایت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با ادرس  hormozgan.medu.ir و یا با اداره استعدادهای درخشان استان با شماره ۳۳۳۴۶۸۰۴جویا شوید نه از سایت های هدایت شده و کانالهای خبری.

در پایان خواهشمندیم از پاسخ دادن به شماره تلفن هایی با پیش شماره ۹۰۹۹ که تحت عنوان مراکز مشاوره سمپاد تماس می‌گیرند و  موجبات تحمیل هزینه های گزافی همچون  پول تلفن ثابت و ..می شوند خودداری فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه