English

چگونه کرونا را مدیریت کنیم؟

یکی از راه های مواجهه و مقابله با ویروس کرونا تغییر سبک زندگی ، الگو ها و عادت واره های رفتاری است . امری که می تواند بیش از پیش از طریق آموزش و جامعه پذیری در طولانی مدت حاصل شود.

چگونه کرونا را مدیریت کنیم؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، یکی از عوامل ایجاد کننده و تشدید کننده بیماری کرونا مشکلاتی است که در سبک زندگی مان وجود دارد و اصلاح سبک زندگی چه به لحاظ روانی و چه به لحاظ فیزیکی می تواند یکی از راه های پیشگیری از این بیماری باشد.

از پیامد های مثبت دوران شیوع کرونا ، سبک زندگی جدید و شیوه های زیست اجتماعی نوین در بستر شبکه ها و فضای مجازی ، آشتی با کتاب و مطالعه ، وضعیت جدید کار از جمله دورکاری و ایجاد مشاغل جدید، کاهش ترافیک و پاکسازی محیط زیست است.

می توان از شناخت پیامد های منفی کرونا و مدیریت آنها ، از برخی فرصت ها برای جهان پسا کرونا استفاده کرد و با هوشیاری ، بخشی از پیامد های منفی آن را مدیریت کرد.

کرونا در حقیقت پدیده واقعی جهانی شدن است. اما باید در نظر داشت که تهدیدات و فرصت های جهانی را باید با هم ببینیم.

کرونا برای بشر امروز این پیام را دارد که راهی جز تعامل و همزیستی مسالمت آمیز با همنوع خود و محیط زیست ندارد، بنابر این کرونا در کنار تمام پیامد های منفی ، می تواند صلح و وحدت جهانی را تقویت کند و سرآغازی بر سبک زندگی مسالمت آمیز و فضیلت مدار باشد.

تنهایی در مدت طولانی قطعا موجب افزایش افسردگی ، استرس و اضطراب می گردد. برای جلوگیری از مشکلات روانی ناشی از تنهایی می بایست راه های ارتباط برقرار کردن را تغییر دهیم و از راه های جدید از جمله تماس تلفنی ، پیام کوتاه و پیام تصویری با آشنایان در تماس باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه