English

حسین صافی زاده :

با اجرای طرح شهید سلیمانی بار مراجعه بیماران کرونایی کاهش یافته است

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان در امور ستادی و اجتماعی گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی بار مراجعه بیماران کرونایی به مراکز درمانی کاهش یافته است اما این احساس خطر وجود دارد که مردم با تصور اینکه کرونا پایان یافته ، عادی انگاری کنند .

با اجرای طرح شهید سلیمانی بار مراجعه بیماران کرونایی کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، حسین صافی زاده، مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در شورای اطلاع رسانی استان کرمان گفت:  با اجرای طرح شهید سلیمانی در آذر ماه سال جاری و مقابله همه جانبه با ویروس کرونا با مشارکت بسیج و سایر دستگاه‌ها اجرایی، از روند افزایشی مبتلایان و فوتی ها کاسته شده است .

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان در امور ستادی و اجتماعی  گفت: یکی از اولویت های طرح شهید سلیمانی، تامین نیازهای خانوارهای آسیب دیده و در معرض آسیب می باشد  که در این موضوع اقدامات خوبی در جهت تامین و توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی جامعه هدف صورت گرفته است .

صافی زاده گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی و سایر اقدامات انجام گرفته روند نزولی شیوع ویروس کرونا را در استان شاهد و بار مراجعه به بیمارستان ها و مرگ و میر کاهش یافته است اما این احساس خطر وجود دارد که مردم فکر کنند با این روند نزولی، کرونا به پایان یافته و عادی انگاری کنند. و در این راستا وظیفه رسانه ها در  آگاه سازی مردم مهم است .

وی  با تاکید بر عدم حضور در اماکن و ماندن در منزل در جهت کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا گفت : در چند روز آینده هوا سرد خواهد شد و این شرایط سبب می‌شود تا تهویه اماکن به حداقل برسد؛ به همین علت مردم باید در روزهای آتی به مراکز شلوغ و محیط های  بسته کمتر تردد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی