English

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا فعال است / غرب مازندران در این زمینه خوب عمل کرد

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا، فعال است و غرب مازندران در این زمینه خوب عمل کرد و در ادامه نیز باید حساسیت مردم را با تبلیغات مناسب بالا ببریم و رسانه‌ها مردم را متوجه این امر کنند.

طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا فعال است / غرب مازندران در این زمینه خوب عمل کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار سیاوش مسلمی در دیدار با اعضای ستاد کرونا نوشهر با اشاره به اینکه استان مازندران در زمانی که همه استان‌ها در پیک سوم و در وضعیت قرمز بودند با مراقبت‌های خوبی که شد و همراهی مسئولان و مردم وضعیت مطلوبی داشت، اظهار داشت: اما اکنون که استان‌های دیگر از پیک سوم عبور کردند، مازندران در حال ورود به پیک سوم قرار دارد و آمار مبتلایان رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه شرایط مازندران شکننده است، ادامه داد: از مجموع 6 شهر قرمز کشور، چهار شهر فقط در مازندران واقع شده است و وضعیت با ثبات نیست و باید رسانه‌ها در اینکه مردم رعایت کنند و در منازل خود بمانند همکاری داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا، فعال است و غرب مازندران در این زمینه خوب عمل کرد و در ادامه نیز باید حساسیت مردم را با تبلیغات مناسب بالا ببریم و رسانه‌ها مردم را متوجه این امر کنند.

وی عنوان کرد: حتی باید از بلندگوی محلات برای هشدار و اطلاع رسانی استفاده شود و در سطح شهر هم بسیج مانند قبل پای کار بیاید و در محلاتی که تراکم هست حساسیت را بالا ببرند.

مسلمی با تأکید بر اینکه برای ممنوعیت تجمع، بیلبوردها فعال شود، گفت: مهمانی‌های خانوادگی و شب نشینی خیلی زیاد شده است که این موجب نگرانی بهداشت و درمان است.

وی افزود: باید بیماریابی فعال شود و با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج و هلال احمر برای دو گروه بیماران با ریسک بالا و آنهایی که مشکوک به کرونا هستند در زمینه قرنطینه فکری شود و باید آنها را قانع کنیم به واسطه بیماری که دارند در منازل خود بمانند و البته نیازمندی‌هایی دارند که بسیج و سپاه آنها را شناسایی کند و در قالب سفیر سلامت بسته‌های معیشتی در اختیارشان قرار گیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: مغازه‌دارانی که خودشان رعایت می‌کنند باید حمایت و آنهایی که رعایت نمی‌کنند،، بسته شوند.

وی خاطرنشان کرد: در مراحل قبلی، کمک مؤمنانه متوجه کسانی بود که نیازمند بودند و حال باید این کمک‌ها به سمت افرادی که نمی‌توانند از منزل بیرون بیایند، سوق داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه