English

فرمانده سپاه نوشهر خبر داد:

توزیع ۷۱۱ بسته معیشتی بین بیماران نیازمند

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: تعداد ۷۱۱ بسته معیشتی به ارزش ۱۴۲ میلیون تومان بین بیماران نیازمند توزیع شد.

توزیع ۷۱۱ بسته معیشتی بین بیماران نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ حسین جناسمی در دیدار و جلسه سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران که با اعضای ستاد کرونا نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه از آغاز طرح شهید سلیمانی قرارگاه با ریاست فرماندار هفته‌ای دو بار جلسات برگزار شد، اظهار داشت: طی جلسات با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها تعداد ۸۲ تیم در روستاهای شهرستان فعال شد.

وی با بیان اینکه در این طرح به ازای هر ۸ روستا در بخش کجور یک پایگاه در نظر گرفته شد، ادامه داد: تعداد ۵۳ تیم کار رصد و شناسایی با سفیران سلامت کنترل و بیماریابی انجام دادند و برای این کار ۱۵ تیم مراقبتی و ۳۶ نفر بسیجی بهورز معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع طی این مدت ۳۵۶ نفر بسیجی، ۲۵ پایور و ۱۰ خودرو نظامی به کارگیری شد، گفت: همچنین در این مدت از آغاز طرح ۵۸۸ بیمار مشکوک به کرونا توسط تیم‌ها به مراکز درمانی معرفی شدند.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با اشاره به ۷۹۵ مورد تماس با سفیران سلامت، بیان کرد: تعداد ۷۱۱ بسته معیشتی به ارزش ۱۴۲ میلیون تومان تحویل بیماران نیازمند شد و نیز به بیمارانی که اجاره مغازه نداشتند مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۱۰ بسته برای بیماران در شب یلدا توزیع شد و به مناسبت روز پرستار نیز از تمامی ۱۷۰ نفر  پرستار با هدیه و لوح، تقدیر به عمل آمد.

جناسمی گفت: در ادامه این طرح، تعداد ۲۰ روستای شهرستان نوشهر با کمک دهیاران و پایگاه‌ها ضدعفونی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه