English

ابراهیم امامی خبرداد؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در پارس آباد

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب کمک بیش از ۲۰هزار بسته معیشتی در شهرستان پارس آباد مغان خبر داد.

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان پارس آباد که با حضور  روسای بیمارستانهای شهدا و ارس و امام خمینی و تعدادی از پزشکان و اطباء و مسئولین داروخانه ها برگزار شده بود اظهارداشت: امروز شرایط بحرانی بر کشور حاکم است و خیرین در این بحران بازوان توانمند برای مدیریت و کنترل کرونا هستند.

وی از کمک های ارزشمند مومنانه   معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و محرومان و نیازمندان برای تامین ۲۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان خبرداد.

امامی تصریح کرد: امروز پزشکان و اطبا با اعلام آمادگی برای مشارکت در تامین تجهیزات ضروری مورد نیاز بیمارستان ها نشان دادند که هم مدافع سلامت و هم پیش قدم در امور خیریه هستند.

فرماندار شهرستان پارس آباد از شناسایی ۴۳ محل سرو قلیان در شهرستان پارس آباد خبر داد و توضیح داد: این قلیانسراها  به صورت پنهانی و بدون مجوز صنفی در واحدهای تجاری متروکه و زیر زمین ها و خانه ها به فعالیت می پرداختند.

پلمپ

وی در ادامه تصریح کرد: پیرو گزارشات مردمی و بازرسی های بهداشتی و بسیج اصناف و  اماکن نیروی انتظامی  تمامی ۴۳ محل سرو قلیان شناسایی شده طی عملیاتی با هماهنگی دادستانی توسط  نیرو های انتظامی و مرزبانی در سطح شهرستان  پلمپ و تعطیل خواهد شد.

امامی افزود: این اقدام در پی مصوبه اخیر ستاد کنترل کرونا و قرار گاه عملیاتی مدیریت کنترل کرونا اجرایی شده و بانیان این قلیانسرا ها به جرم تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی به مراجع قضایی برای اعمال اشد مجازات قانونی معرفی خواهند شد.

برخی پزشکان وپرستاران حاضر در این جلسه نیز  برای هر گونه کمک های تخصصی و مالی اعلام آمادگی نموده و تاکید کردند :پزشکان و پرستاران در همه جای ایران و در تمام ساعت های شبانه روز در راه مبارزه با این بیماری کرونا تا شهادت پای امضای خود ایستادند و از هیچ کمک معنوی و تخصصی و مالی در این زمینه دریغ نخواهند کرد و آماده همراهی مجمع خیرین سلامت هستند.

جمشید کریمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه