English

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

مدیران برای بیان خدمات دولت نباید لکنت زبان داشته باشند

حسین خوش اقبال با تاکید بر تقویت فضای امید و نشاط بخشی به جامعه در آستانه انتخابات 1400 گفت: مدیران دولت در شهرستانها نباید در بیان خدمات انجام شده لکنت زبان داشته باشند.

مدیران برای بیان خدمات دولت نباید لکنت زبان داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون استاندار کرمانشاه در نشست با فرمانداران استان کرمانشاه با تقدیر از تلاشها و زحمات فرمانداران در کنترل بیماری کرونا و تغییر وضعیت شهرستانها اظهار داشت: تداوم مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی حتما باید مد نظر فرمانداران باشد.

وی با اشاره به شرایط تحریم و محدودیت های ناشی از کرونا در کشور تصریح کرد: با وجود این مضایق و مشقات، دولت و نظام اسلامی کارهای بزرگی را در شهرستانها و استان رقم زده که باید از فرصت دهه فجر برای بیان آن بهره برد.

خوش اقبال تاکید کرد: در ماههای پایانی دولت فرصت کوتاهی برای جمع بندی مستند سازی و نتیجه بخشی پروژه های عمرانی و اقتصادی وجود دارد توقع می رود که گزارش اقدامات به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه اولویت فرمانداران همچنان رضایتمندی مردم باشد افزود: مدیریت مطلوب دستگاههای اجرایی در شهرستان بسیار حائزاهمیت است و برخورد مناسب با ارباب رجوع در شرایطی که مردم درسختی قرار دارند ضروری است.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره در پیش بودن انتخابات سال 1400 و انتخابات شوراها اظهار داشت:لازمه انتخابات آینده مشارکت همه کسانی است که دغدغه راه امام(ره) و شهدا و نظام اسلامی را دارند و باید از همه دیدگاهها استفاده بشود.

خوش اقبال ضمن تاکید بر تقویت فضای امید و نشاط آفرینی در جامعه افزود: فرمانداران در نشست هایی با بزرگان و متنفذین همچنین گروههای اجتماعی در شهرستانها زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از اسفندماه گفت: با رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و امانت داری باید تلاش کنیم که انتخاباتی باشکوه و در تراز جمهوری اسلامی رقم بخورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه فرمانداران باید زبان گویای دولت در شهرستانها باشند تاکید کرد: در دولت و تدبیر امید و نظام اسلامی علیرغم تحریم و بیماری کرونا اتفاقات مهمی روی داده است که باید بیان شود.

خوش اقبال تصریح کرد: باید بدون لکنت زبان و با صدای رسا از عملکرد دولت دفاع کنیم  و بگوئیم هفته ای نبوده که دولت پروژه ای را افتتاح نکند و اینها در حالی روی داده که کشور در شرایط سختی قرار داشته است.

معاون استاندار کرمانشاه در انتقاد از رفتار برخی مدیران در ماههای پایانی دولت گفت: برخی از ماههای گذشته به دنبال تغییر لباس برای حضور در دولت آینده هستندو برخی دیگر نیزاز ترس هزینه در بیان خدمات ساکت هستند.

وی تاکید کرد: در راستای امید آفرینی و ایجاد نشاط بایستی از هر ابزاری برای امیدواری مردم بهره ببریم  چرا که بیان نشدن خدمات جفا به نظام است.

خوش اقبال همچنین گفت: فرمانداران حتما ارتباط خود با مردم را تقویت کنند و بطور مستمر با کسانی که می توانند در جامعه ایفای نقش کنندتعامل داشته باشند.

فرمانداران جایگاه نمایندگی دولت را مراقبت کنند

معاون استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر پذیرش نقد و انتقاد منصفانه و کارشناسانه تصریح کرد: نقد و انتقاد را با روی گشاده باید پذیرفت اما سیاه نمایی برای بازار گرمی در انتخابات پذیرفتنی نیست چرا که همه جریان های سیاسی از کاهش مشارکت و اعتماد مردم ضرر خواهند کرد. 

وی در توصیه دیگری به فرمانداران یادآور شد: تعامل و همفکری با تمام قوا در چهارچوب قوانین و استقلال قوا همچنان مورد تاکید است و فرمانداران بدانند که در خط مقدم دولت و نماینده قوه مجریه هستند و باید این جایگاه را مراقبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه