English

علی زینی‌وند:

مدیریت کرونا، انتخابات، امنیت و معیشت اولویت های کاری استان هستند

استاندار کرمان ، در شورای مدیران ستادی استانداری، مقابله با کرونا، انتخابات، امنیت و معیشت مردم را چهار اولویت کاری استان در کنار سایر مسئولیت‌ها برشمرد

 مدیریت کرونا، انتخابات، امنیت و معیشت اولویت های کاری استان هستند
به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، استاندار کرمان در شورای مدیران ستادی استانداری گفت: فرماندار و مدیری که انگیزه کار ندارد، خودش کنار برود، اگر نیاز باشد در روز انتخابات تغییرات را اعمال می‌کنیم. 
 دکتر علی زینی‌وند امروز 21 دی ماه در شورای مدیران ستادی استانداری، مقابله با کرونا، انتخابات، امنیت و معیشت مردم را چهار اولویت کاری استان در کنار سایر مسئولیت‌ها برشمرد و گفت: فرمانداران و مدیران استان همچنان برای ادامه کنترل بیماری کرونا باید در آماده‌باش باشند و اجازه ندهند پیک بیماری برگشت کند.
وی ادامه داد: مهمترین ماموریت وزارت کشور برگزاری انتخابات است و در این راستا حوزه سیاسی، پشتیبانی و زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید آمادگی کامل را داشته باشند.
زینی‌وند افزود: احتمال اینکه بخش عمده‌ای از فرآیند انتخابات الکترونیک باشد وجود دارد و با توجه به پیش روی بودن دو انتخابات سنگین، حوزه فناوری و ارتباطات استان از اکنون جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی را برگزار کنند.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: برای معیشت مردم و کمک به مشاغل آسیب دیده از کرونا، همه امکانات و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های این حوزه باید توسط معاونت اقتصادی استانداری اعمال شوند.  
مدیر و فرمانداری که انگیزه کار ندارد، خودش کنار برود
زینی‌وند با بیان اینکه ماه‌های پایانی دولت بسته به مدیر می‌تواند فرصت خدمت باشد و یا اینکه مدیر و فرماندار بی‌انگیزه بوده و هیچ کاری انجام ندهد، گفت: تا لحظه‌ای که مسئولیت داریم و امضای ما معتبر است، باید کار کنیم، مدیر و فرمانداری که انگیزه کار ندارد خودش کنار رود.
وی خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود فرمانداران دیگر تغییر نمی‌کنند شوخی است، حتی اگر نیاز باشد روز انتخابات فرماندار را تغییر می‌دهیم.
استاندار کرمان خطاب به معاونان خود بیان کرد: انتظار داریم با روحیه و انگیزه بالا تا آخرین لحظه مسئولیت تلاش کنند و افزود: بنای ما بر حداقل تغییرات بوده و هست، الا زمانی که لازم و ناچار به جابجایی باشیم.
زینی‌وند با تقدیر از خدمات محمدرضا وفایی در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و انتخاب ایشان به عنوان مشاور استاندار ابراز داشت: تاکید وزیر کشور بر حضور یک خانم در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری است و بر همین اساس رزومه کاری زنان کرمانی شاغل در استانداری کرمان، فرمانداری ها و وزرات کشور که ظرفیت این مسئولیت را داشتند، بررسی شد. 
وی خاطرنشان کرد: خانم واعظی دارای دکترای مدیریت و سوابق مرتبط با این حوزه را دارند و ضمن حضور در استانداری کرمان طی سال‌های گذشته، مسئولیت‌های مهمی در وزارت کشور در زمینه بهره‌وری، منابع انسانی دارند.
استاندار کرمان با اشاره به انتصاب سید حسن میرصادقی به عنوان سرپرست فرمانداری بردسیر اظهار داشت: در حوزه فرمانداران با توجه به پیش‌روی بودن انتخابات، نمی‌توانیم فرد جدیدی که سابقه فرمانداری ندارد را منصوب کنیم. ایشان از مدیران ستادی باسابقه استانداری هستند.
وی ادامه داد: ضمن آنکه با نمایندگان تعامل داریم اما هیچ کدام از نمایندگان تا امروز پیشنهاد نیرویی را به من نداده‌اند.
زینی‌وند همچنین با معرفی دکتر تاج‌‌الدین صالحیان به عنوان سرپرست دفتر استاندار کرمان از خدمات آقای حبیب‌الله خنجری در این سمت تقدیر کرد و افزود: آقای خنجری مورد اعتماد ما هستند و به زودی در مسئولیت جدید منصوب می‌شوند. 
وی گفت: اقتصاد به عنوان مهمترین حوزه کاری است که کارگروه‌های بسیار مهمی نیز در آن دیده شده است، لذا ضمن فعال شدن این معاونت، آقای نورالدینی به عنوان مشاور اقتصادی  مسئول پیگیری‌های ویژه فعالیت خواهند داشت. 
 استانداری برگزار کننده مطئمن انتخابات است 
استاندار کرمان با اعطای حکم علی شهسواری به سمت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: هیچ شهرداری و شورای شهری حق دخالت در انتخابات را ندارد، استانداری برگزار کننده مطئمن انتخابات است.
وی با بیان اینکه به دنبال تحرک و ورزیده‌تر شدن تیم مدیران استان هستیم، عنوان کرد: تغییرات دیگری هم داریم که به مرور انجام خواهیم داد، همه مدیران برای ما حرمت دارند و جابجایی‌ها هم برای انرژی تازه است. 
 جایگاه مدیریتی زنان در استان کرمان باید تقویت شود 
زینی‌وند ادامه داد: از خانم واعظی توقع داریم که علاوه بر حوزه توسعه مدیریت و منابع استانداری همراه با مدیرکل زنان و مدیرکل امور اجتماعی، ارتباط موثر با بانوان توانمند استان برقرار و حضور آنها را در شوراها تقویت کنند. 

استاندار کرمان ارتقا و تقویت جایگاه مدیریتی بانوان در استان را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: در استانداری این آمادگی را داریم که از حضور بانوان توانمند به عنوان فرماندار استفاده کنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی