English

معاون استاندار کرمانشاه در دیدار از حوزه هنری تأکید کرد:

کرمانشاه را با زبان هنر معرفی کنید/ کرمانشاه در بیان هنری آثار دفاع مقدس کاستی داشته است

حسین خوش‌اقبال با تأکید بر اینکه هیچ‌چیزی به‌مانند زبان هنر بازگوکننده زیبایی‌ها نیست گفت: زبان هنر به‌خوبی می‌تواند داشته‌های استان را باوجود غنای فرهنگی کرمانشاه تبیین و تبلیغ کند.

کرمانشاه را با زبان هنر معرفی کنید/ کرمانشاه در بیان هنری آثار دفاع مقدس کاستی داشته است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در بازدید از حوزه هنری استان کرمانشاه و نشست با مدیر و کارکنان این حوزه که با همراهی فریبرز نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری صورت گرفت، اظهار داشت: احساس می‌شود که درزمینهٔ دفاع مقدس علیرغم وجود اسناد و مدارک فراوان کار بایسته‌ای صورت نگرفته است.

وی افزود: این در حالی بوده که مردم استان کرمانشاه جنگ و دفاع مقدس را باجان و مال خود لمس کرده و حضور مستقیمی در عرصه نبرد داشته‌اند اما در قیاس با استان‌های دیگر هنوز کاستی‌هایی در بیان آثار دفاع مقدس دیده می‌شود که باید جبران شود.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر بیان خاطرات دفاع مقدس تصریح کرد: اگر خود ما به خاطرات نپردازیم و نگوییم دیگران به آن خواهند پرداخت و تفسیر خود را از آن خواهند داشت.

خوش‌اقبال با تأکید بر لزوم برجسته شدن نقش مردم درصحنه‌های جنگ افزود: نظام ما بر پایه رأی مردم ایستاده و همراهی عمومی با برنامه‌ها و آثار حائز اهمیت است. در برجسته شدن خاطرات دفاع مقدس باید مردم را مشارکت داد و همراه کرد.

وی اضافه کرد: آثار و تولیدات مادام باید با اقبال مردم روبرو شود و باید از طریق فضاهای جدید ارتباطی همچون فضای مجازی برای ارتباط با مردم استفاده حداکثری شود.

خوش‌اقبال همچنین با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان گفت: حوزه هنری با ترویج آثار و تولیدات هنری فاخر و همخوان با ذائقه مردم بسیار می‌تواند در روحیه بخشی و نشاط‌آفرینی در جامعه اثرگذار باشد.

معاون استاندار در ادامه از بخش‌های مختلف حوزه هنری استان کرمانشاه بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه