English

معاون استاندار کرمانشاه:

شوراهای اطلاع‌رسانی استراتژی مشخص می‌خواهند

محمدابراهیم الهی تبار بابیان اینکه در تولید و نشر محتوای دفاع از عملکرد همه دستگاه‌ها باید دغدغه مند باشند بر وجود استراتژی مشخص و مناسب در ارتباط بین شورای اطلاع‌رسانی کشور و استان‌ها تأکید کرد.

شوراهای اطلاع‌رسانی استراتژی مشخص می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در نشست ویدئو کنفرانسی شوراهای اطلاع‌رسانی استان‌ها با معاون سیاسی وزیر کشور و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: هنوز ارتباط معناداری بین شورای اطلاع‌رسانی مرکزی و شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها دیده نمی‌شود.

وی تأکید کرد: مشارکت همه دستگاه‌ها به‌صورت دغدغه مندانه در تولید و نشر محتوا و دفاع از عملکرد دولت نیاز شوراهای اطلاع‌رسانی است.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تأکید بر ضرورت توانمندی دبیرخانه‌های شورای اطلاع‌رسانی از تخصیص نیافتن اعتبارات به این بخش انتقاد کرد.

 وی ادامه داد: علیرغم تصمیم دولت به تخصیص اعتبار برای اطلاع‌رسانی عملکرد در زلزله سازمان برنامه‌وبودجه به آن توجهی نکرد و گویا این سازمان اعتقادی به اهمیت اطلاع‌رسانی ندارد.

الهی تبار گفت: دولت در زلزله کرمانشاه بسیار کارکرد و ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داد اما در فضای رسانه‌ای نه‌تنها شایسته به آن پرداخته نشده بلکه حتی صداوسیما نیز در پرداخت به اخبار آن نیاز به پایش و مراقبت داشت.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه نشست شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها بابیان اینکه رسانه‌ها نیازمند حمایت هستند، افزود: علیرغم ضرورت مقابله با موج روانی و تبلیغاتی رسانه‌های خارجی، فضای مجازی را در اختیار دیگران قرار داده‌ایم و بعضاً با فعالان نیز برخوردهایی صورت می‌گیرد و اخیراً هم بحث بسته شدن اینستاگرام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه