English

حجت السلام بلک:

بازگشایی گلوگاه‌های موقوفات اصفهان نیازمند همکاری نمایندگان مجلس است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای بازگشایی گلوگاه‌های موقوفات اصفهان نیازمند همکاری نمایندگان مجلس هستیم.

بازگشایی گلوگاه‌های موقوفات اصفهان نیازمند همکاری نمایندگان مجلس است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد حسین بلک در دیدار با زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی از موارد در موقوفات دچار آسیب‌های جدی هستیم و گلوگاه‌هایی داریم که باید برطرف شود، بیان کرد: در این زمینه نمایندگان مجلس با تصویب قوانین تسهیل گرانه می‌توانند کمک قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اوقاف و موقوفات ظرفیت‌های زیادی را برای حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... دارد، اظهار داشت: ما در این زمینه آمادگی کاملی را داریم تا از همه ظرفیت‌ها در کنار مسئولان قرار بگیریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بحران فعلی کشور که البته همه دنیا درگیر آن هستند، اوقاف تمام توان خود را برای بهبود شرایط به کار گرفت، ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که از سال گذشته و با آغاز شیوع کرونا همه امکانات خود را برای پیشگیری و مقابله با کرونا به کار بردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برای ثبت موقوفات جدید نیز ارائه مشاوره به واقفان برای ثبت موقوفات خود مطابق با نیازهای روز جامعه در دستور کار است، اضافه کرد: در حال حاضر ثبت وقف برای بهداشت و درمان در اولویت است.

مدیر کل اوقاف اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه