English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبرداد:

توزیع ۴۲۰۰ بسته سبد کالا بین نیازمندان در اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از توزیع 4200 بسته سبد کالا در قالب طرح دست های مهربان بین نیازمندان در اصفهان خبر داد.

توزیع 4200 بسته سبد کالا بین نیازمندان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام بلک گفت: با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات کمک به ایتام بی‌بضاعت 4200 بسته سبد کالا به ارزش 630 میلیون ریال بین نیازمندان در اصفهان توزیع شد.

وی منظور از اجرای این طرح را شناسایی افراد مستحق، مطابق نیت واقفان و بهره‌مندی آنان از اجرای نیت،ایجاد وحدت‌رویه در سراسر کشور جهت اجرای امینانه نیات واقفان و نظام‌مند نمودن آن، اطلاع‌رسانی نسبت به آثار و برکات اجرای نیات واقفان در جامعه و ترغیب جهت ایجاد وقف جدید متناسب با نیاز‌های روز دانست و گفت: این طرح از 25 اسفند آغاز شده و همچنان این طرح تا 10فروردین اجرا می شود.

وی افزود: بسته های حمایتی شامل ( برنج، گوشت مرغ، ماکارانی، رب گوجه فرنگی، است گفت: این اقلام در آستانه سال جدید در بین خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان و شهرستان‌های تابعه در حال توزیع است.

حجت الاسلام بلک ارزش این سبد کالای حمایتی را 630 میلیون ریال عنوان کرد و با بیان اینکه بسته‌ها در حال توزیع است، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح دست گیری و حمایت از نیازمندان و کم کردن فشار شرایط بد اقتصادی که همراه با تحریم‌های ظالمانه دشمن این روزها بیشتر شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همچنین در خصوص اقدامات انجام شده برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس با اشاره به اینکه تمام اماکن مذهبی استان اصفهان مطیع تصمیمات ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هستند، خاطر نشان شد: مسئولان بقاع متبرکه تمام مصوبات را پیگیری و انجام می دهند و در ضمن هر روز بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان توسط هیئت امناء ضدعفونی می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه