English

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

کمک ۳۰۰ میلیونی خیرین به حوزه سلامت و درمان در اصفهان

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ازکمک بیش از 300 میلیون ریالی درحوزه سلامت و درمان توسط خیرین اصفهانی خبر داد.

کمک 300 میلیونی خیرین به حوزه سلامت و درمان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام ولی الله روان گفت: واقفان اصفهانی در قالب طرح مهر تندرستی بیش از 337 میلیون ریال به حوزه سلامت و درمان اصفهان کمک کردند.

وی بیان داشت: در 9 ماهه امسال و در قالب طرح مهر تندرستی، به منظور تهیه دارو و کمک به بیماران صعب العلاج  ،بیش از 337 میلیون ریال  از محل  موقوفات خیران اصفهانی به مراکز درمانی و نیازمندان کمک شده است.

حجت‌الاسلام ولی الله روان  افزود: هم اکنون در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه 185 موقوفه در استان  با نیت دارو و درمان و 22  موقوفه نیز با نیت کمک به مراکز درمانی به ثبت رسیده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همچنین 39 بیمارستان  و مرکز درمانی  استان  نیز در موقوفات ساخته شده است که شاخص ترین  این مراکز شامل  بیمارستان های سید الشهداء ،صدوقی  و امیر المومنین  در اصفهان ، نقوی در کاشان ، آیت الله گلپایگانی  در گلپایگان  و نیک آباد  در جلگه و جرقویه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی