English

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

ارسال ۳ محموله توسط واقفان نیک اندیش اصفهانی برای کمک به سیل زدگان

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ارسال 3 محموله توسط واقفان نیک اندیش اصفهانی برای کمک به سیل زدگان خبر داد.

ارسال 3 محموله توسط واقفان نیک اندیش اصفهانی برای کمک به سیل زدگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ایمان خواجه گفت: با کمک خیرین و واقفان نیک اندیش استان اصفهان 3 محموله برای کمک به سیل زدگان استان لرستان و خوزستان به ارزش 2 میلیارد ریال ارسال می شود.

وی بیان داشت: در راستای کمک به هموطنانی که در حادثه سیل دچار آسیب شده اند اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با همکاری ادارات اوقاف استان، هیئت امنا بقاع متبرکه از محل موقوفات منطبق و همچنین جمع آوری کمک های خیرین سه محموله برای سیل زدگان استان لرستان و خوزستان ارسال می شود.

خواجه افزود: اولین محموله به ارزش 450 میلیون ریال و شامل مواد غذایی، پتو، چادر و... توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان روز شنبه 17 فروردین ماه برای سیل زدگان استان لرستان از محل موقوفات منطبق تهیه و ارسال شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یک محموله شامل؛ برنج، روغن، شکر و.... نیز به ارزش 1 میلیارد ریال توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل تهیه شده است که طی دو روز آینده برای مردم سیل زده استان لرستان و خوزستان ارسال می شود.

ایمان خواجه در ادامه اضافه کرد: یک محموله دیگر به ارزش 550 میلیون ریال توسط کلیه ادارات اوقاف استان در حال تهیه است که که تا پایان هفته جاری برای این افراد به استان خوزستان ارسال می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همچنین تا پایان هفته در راستای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت افراد سیل زده نیز 6 کانکس سرویس بهداشتی و حمام برای کمک به سیل زدگان استان لرستان ارسال می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه