English

همزمان با سالگرد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی انجام شد؛

دیدار فرماندار خمینی شهر با خانواده شهید مهدی اسحاقیان

فرماندار شهرستان به همراه جمعی از مسئولان از خانواده شهید مهدی اسحاقیان که در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد دیدار به عمل آوردند.

دیدار فرماندار خمینی شهر با خانواده شهید مهدی اسحاقیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، همزمان با سالگرد حادثه سقوط هواپیمای اوکراین ، جمعی از مسئولان شهرستان خمینی‌شهر و شهر درچه با حضور در منزل شهید مهدی اسحاقیان ، نخستین سالگرد عروج این شهید را به خانواده وی تسلیت گفتند.

فرماندار خمینی‌شهر در این دیدار اظهار داشت: به نوبه خود و به نمایندگی از استاندار محترم اصفهان و اعضای شورای تامین شهرستان خمینی‌شهر سالگرد شهادت بسیجی مهدی اسحاقیان را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای شما صبر مسئلت دارم.

  علیرضا بصیری با تقدیر از صبوری این خانواده در برابر این حادثه افزود: این اتفاق بسیار تلخ، همه مردم را داغدار کرد و دل ملت شریف ایران را به درد آورد، اما شما با صبری مثال‌زدنی اجازه ندادید که وقوع این اتفاق تلخ، موجب سو استفاده دشمنان شود که وسعت این فداکاری شما در کلام نمی‌گنجد.

وی تصریح کرد: فرزند شما یکی از نخبگان کشور اسلامی ما بود و آینده کشور ما به دست امثال شهید اسحاقیان ساخته می‌شد و قطعا شما از این امتحان سخت، سربلند و پیروز بیرون آمدید.

فرماندار گفت: باعث افتخار است پدری سال‌ها در چنگال دشمن بعث طعم اسارت را چشیده است و حالا فرزند عزیز خود را در این حادثه تلخ از دست داده است، امروز اینچنین دغدغه‌مند نظام و انقلاب و حفظ حرمت پاسداران امنیت کشور است.

رییس اداره اطلاعات شهرستان خمینی‌شهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از خانواده شهید اسحاقیان، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی از هر فرصتی علیه ضربه زدن به این نظام مقدس استفاده کردند،‌ اما صدور بیانیه و موضع‌گیری به موقع خانواده این شهید عزیز در حمایت از جمهوری اسلامی ایران، آبی بر آتش دشمنان بود و هوشیاری و بصیرت خانواده شهید اسحاقیان، تیر خلاص را به قلب دشمن زد.

عضو شورای تامین شهرستان افزود: مردم با حضور میلیونی خود در تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان دادند که چگونه پشت نظام خود ایستاده‌اند، اما دشمن در پی وقوع این اتفاق، به دنبال ایجاد تفرقه در بین دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با هوشیاری خانواده این شهید عزیز نقش بر آب شد و بنده به نوبه خود و به نمایندگی از مدیرکل محترم اطلاعات استان اصفهان از شما تشکر می‌کنم.

وی اظهار داشت: سابقه فعالیت‌های خیرخواهانه و خدمات انسان دوستانه این خانواده و تلاش‌های آن‌ها در برپایی شعائر اسلامی مثال زدنی است و همواره در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب گام‌هایی استوار برداشته‌اند.

به گزارش موج؛  بسیجی" شهید مهدی اسحاقیان" ۱۸ دی ماه سال  ۹۸ در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی به شهادت رسید و در روزهای نخست پس از این اتفاق، خانواده این شهید با صدور بیانیه‌ای در حمایت از نظام، انقلاب و سپاه، راه را بر سو استفاده دشمنان بستند.

شهید اسحاقیان .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه