English

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی پیشنهاد داد:

تشکیل کارگروهی در خصوص وقفی بودن منطقه هرستان در خمینی شهر

نماینده مردم خمینی شهر پیشنهاد داد: کارگروهی جهت پیگیری مطالبات محلی در خصوص وقفی بودن منطقه هرستان در خمینی شهرتشکیل شود.

تشکیل کارگروهی در خصوص وقفی بودن منطقه هرستان در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در بازدید میدانی از منطقه هرستان شهر خمینی شهر در مورد مشکل وقفی بودن زمین های این منطقه بیان داشت: کارگروهی با عنوان پیگیری و مطالبات محلی در خصوص وقفی بودن این منطقه تشکیل شود و با بررسی این مساله توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر این معضل پیگیری و تا نتیجه حصول نهایی ادامه یابد.

وی افزود: طبق شواهد و اسناد منطقه هرستان که دارای سه بخش اصلی صحرای انبارستان، صحرای هرستان و صحرای مزرعه است؛  برادران نجفی 258 جریب از صحرای هرستان را مالک بوده که یک دانگ آن را وقف کرده و در زمان حیات خودشان آن را به مالکین می فروشند.

نماینده مردم خمینی شهردر مجلس یازدهم با بیان اینکه اداره اوقاف وقت کل پلاک اصلی 102را وقفی محسوب می کند که مساحت آن به 525جریب می رسد، گفت: با همکاری و مساعدت این امر نیز در حال بررسی و پیگیری است.

در ادامه فرماندار خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: با توجه به بازدیدهای انجام شده با همفکری معتمدین محلی این منطقه مشکلات محله در دست پیگیری است.

علیرضا بصیری با اشاره به اینکه در محلات مختلف شهرستان حلقه های معتمدین محلی تشکیل شده است، اضافه کرد: از مشکلات محله هرستان ،جابجایی تیرهای برق ، فاضلاب این محله ، بحث پروژه های عمرانی نیمه کاره مانند شبکه بهداشت ، مدرسه خیر ساز شهید مهدوی و ورزشگاه منطقه هرستان، تکمیل و آسفالت بلوار سردار شهید کرمی از جمله مواردی است که مطرح گردیده و در حال بررسی و پیگیری است.

به گزارش موج؛ از سه فاز پایگاه سلامت درمنطقه هرستان فقط یک پایگاه سلامت در حال خدمت رسانی به مردم محله است.

از مشکلات خطر آفرین محله هرستان وجود تیر برق هایی  است که در معابر و کوچه ها سد راه عابران و رهگذران است و اداره برق شهرستان وظیفه بهسازی تیر برق ها را برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه