English

رئیس بنیاد مستضعفان در کرمانشاه:

کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه نماد اقتصاد مقاومتی است/ سرمایه‌گذاری ۳۱ هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در کشور

پرویز فتاح از کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه به‌عنوان نماد اقتصاد مقاومتی، نماد شکستن تحریم، نماد ما می‌توانیم و نماد توانمندی جوانان ایرانی یادکرد و گفت: زمان آن رسیده که فرهنگ نادرست وابسته بودن را به همت همین جوانان کنار بگذاریم.

کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه نماد اقتصاد مقاومتی است/ سرمایه‌گذاری 31 هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس بنیاد مستضعفان در آیین افتتاح کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه با تأکید بر اینکه آماده تأمین اعتبار طرح توسعه کارخانه قوطی سازی کرمانشاه هستیم، ابراز داشت: مشکل اصلی کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه عدم تأمین به‌موقع تجهیزاتی بود که پیش‌تر از خارجی‌ها خریداری‌شده بود، اما برای راه‌اندازی همکاری نمی‌کردند و دلیل آن‌هم تحریم‌ها و شرایط کرونا بود.

وی تصریح کرد: لازمه راه افتادن دوباره کارخانه زمزم کرمانشاه مستلزم برداشته شدن تحریم‌ها و یا اتکا به توان داخلی بود که به همت جوانان ایرانی این کارخانه به بهترین شکل راه‌اندازی شد، درحالی‌که اگر قرار بود همچنان منتظر کارشناسان خارجی می‌ماندیم باید تا چند وقت دیگر این کارخانه سوت‌وکور می‌ماند.

رئیس بنیاد مستضعفان از کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه به‌عنوان نماد اقتصاد مقاومتی یادکرد و افزود: به همین دلیل نباید اجازه بدهیم این سرمایه‌گذاری عظیم ناقص بماند و در این راستا تأمین اعتبار راه‌اندازی خط تولید درب قوطی را نیز می‌پذیریم.

فتاح بابیان اینکه در این مجموعه زیرساخت‌ها و فضا برای دو فاز پیش‌بینی‌شده و نیمی از سوله‌ها فعلاً خالی است، تأکید کرد: تعهد دیگر ما در برابر این پروژه تأمین اعتبار لازم برای راه‌اندازی فاز دوم آن است که باعث دو برابر شدن ظرفیت تولید و اشتغال‌زایی این کارخانه خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان از تولید کویل آلومینیوم موردنیاز برای تولید قوطی‌ها طی سال آینده به‌صورت داخلی خبر داد و اظهار داشت: مسئولین استان کرمانشاه می‌بایست اجرای طرح‌های توسعه‌ای کارخانه قوطی سازی زمزم را با جدیت پیگیری کنند و ما نیز متعهد به تأمین مالی آن هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به 100 درصد اتوماتیک بودن مراحل تولید در این کارخانه، گفت: قوطی سازی زمزم نماد همدلی بین مسئول کشور برای تأمین منابع از صندوق توسعه ملی و صدور مجوزهای لازم و همچنین همکاری مسئولین استان برای فراهم کردن زیرساخت‌ها بود.

فتاح در بخش دیگری از سخنانش از در دست اجرا بودن 31 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بنیاد مستضعفان در سراسر کشور خبر داد و گفت: تمام این طرح‌ها طی امسال و سال آینده بهره‌برداری خواهد شد و بنیاد مستضعفان هیچ پروژه نیمه‌کاره‌ای در کشور نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه