English

فریدون همتی تاکید کرد؛

مصوبات سفر مشترک دولت و بنیاد مستضعفان به لارک و کوشااحمدی باید اجرا شود

استاندار هرمزگان گفت: هر آنچه در سفر مشترک مجموعه دولت و بنیاد مستضعفان به لارک و کوشا احمدی به تصویب رسید باید اجرایی می شود.

مصوبات سفر مشترک دولت و بنیاد مستضعفان به لارک و کوشااحمدی باید اجرا شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان  در نشست با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، با قدردانی از این بنیاد به دلیل کمک‌های ویژه در شرایط کرونا به ساکنان جزایر استان هرمزگان گفت: همه مصوبات سفر به لارک و کوشا احمدی اجرایی می‌شود.

وی افزود: بیش از ۲۲ طرح در جزیره لارک با همکاری بنیاد مستضعفان در دست اجراست.

استاندار هرمزگان همچنین از اجرای هفت کیلومتر از رینگ جزیره لارک خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۲ میلیارد تومان از منابع دولتی و دو میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان برای تکمیل این مسیر اختصاص داده شده است.

 

همتی با بیان اینکه بیش از ۶۰ میلیارد تومان پروژه در بخش احمدی تعریف شده است، افزود: ۵۶ میلیارد تومان از این پروژه‌ها در یکسال اخیر اجرایی شده و از مجموع اعتبارات پروژه‌های مشترک دولت و بنیاد مستضعفان در بخش احمدی، ۴۹میلیارد تومان پروژه در حال اجراست.

استاندار هرمزگان با اشاره به تأکید دولت بر رفع محرومیت منطقه کوشا احمدی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل محور ارتباطی کوشا احمدی گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد مستضعفان به منظور اجرا و تکمیل راه ارتباطی کوشا احمدی تخصیص خواهد یافت.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نیز در این نشست با بیان اینکه هرمزگان همواره کانون توجه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و وضعیت این استان همواره برای بنیاد مستضعفان حائز اهمیت است، گفت: همه آنچه در سفر مشترک مجموعه دولت و بنیاد مستضعفان به لارک و کوشا احمدی به تصویب رسید و به مردم قول دادیم باید به مرحله اجرا برسد.

وی میزان اعتبارات به طرح‌های جزیره لارک را ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بیش از ۳۵ پروژه در این جزیره تعریف شده بود که همه طرح‌ها به مرحله اجرا رسیده و تنها سالن انتظار اسکله این جزیره و پارک فانوس با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی از جمله پروژه‌هایی است که پیشرفت فیزیکی کمتری به نسبت سایر پروژه‌ها دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین گفت: در مدت زمان شیوع کرونا، ۳۱ میلیارد تومان کمک نقدی شامل کارت هدیه و بسته معیشتی وارد استان شده و توزیع شده است.

فتاح با اشاره به تهیه مسکن برای خانواده‌های روستایی تحت پوشش بهزیستی که دارای دو فرد معلول هستند، افزود: برای هرمزگان ۲۲۰ سهمیه در نظر گرفته شده که در این خصوص تاکنون ۱۷۰ خانواده شناسایی شده و اعتبار مربوط به آن نیز پیش بینی شده است.

وی گفت: مشارکت ۵۰ درصدی در ساخت جاده کوشا احمدی، تأمین جهیزیه ۳۸۶ خانواده نیازمند و تکمیل دو مرکز جامع سلامت در میناب و جاسک از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در هرمزگان طی سال جاری بوده است.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین با توجه به در پیش بودن ولادت باسعادت حضرت زینب (س)، گفت: بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت ولادت حضرت زینب علاوه بر تعهدات و کمک‌های پیشین بنیاد مستضعفان، در هرمزگان توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه